Mancarimi pe tot corpul

14-12-2008
anky22
Nu este medic/terapeut
anky22
Buna!cam de aproximativ 2 luni mi'au aparut pe burta niste bubite.Pe urma treptat mi au aparut pe mainisi pe urma s-au extins pe tot corpul.a inceput sa ma manance toata pielea...este insuportabil..nu pot dormi noaptea!am fost la doctorita de fam care mi a dat un unguent si niste pastile dar nu mi-au trecut.am fost si la dermatolog acum 2 sapt si acolo mi a dat benzoat de benzil, o mixtura si pastile symphoral si prednison.am luat tratamentul si au mai incetat mancarimile.dar acum vreo 3-4 zile iar mi au aparut bubite si am niste mancarimi ingrozitoare!deasemenea am mancarimi si cand stau in locuri calduroase si cand ma spal chiar ma ustura.:((...ajutati-ma va rog pt ca sunt disperata!!!Multumesc anticipat!
5 comentarii
0
15-12-2008, ora 02:11
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
anky22, tratamentul cu benzoat de benzil se da doar in cazul in care ai fost infestata cu scabie(râie in termeni populari)!Problema este ca daca nu ti s-a spus diagnosticul, nici nu ti-a explicat dna.dr ce anume trebuie sa faci in astfel de cazuri si anume ca toate lucrurile cu care ai intrat in contact trebuiesc foarte bine deparazitate, lenjeria de pat, de corp se fierb la 90 grade, iar cele ce nu pot fi fierte se pun in saci din plastic, se pufaie cu un spray de gandaci, se leaga foarte bine si se tin 10 zile.Poti sa dai cautare pt scabie aici pe forum, este o sectiune postata de dl.dr.Mihalache daca nu ma insel si vei afla mai in detaliat ceea ce trebuie sa faci.Probabil ca daca nu ai deparazitat lucrurile, te-ai infestat din nou cu aceasta boala de piele!
Numai bine si multa sanatate
0
15-12-2008, ora 15:02
anky22
Nu este medic/terapeut
anky22
poi am spalat tot si am schmbat lenjeria de fiecare data!azi am fost din nou la dermatolog si mi a dat tratament incontinuate cu exceptia benzoatului de benzil.mi a dat in plus inca un unguent si a zis ca imi va trece:(...am sa ma mai documentez sa vad ce pot face pt a scapa de aceasta boala!multumesc mult pt raspuns!
0
15-12-2008, ora 18:27
costachemihaela
Identitate neconfirmată
costachemihaela
daca ai avut scabie, poti sa mai ai prurit inca 3-4 saptamani, chiar daca ai urmat tratamentul corect. Se numeste prurit postscabios, asa ca trebuie sa ai rabdare. De asemenea daca mai stai in casa cu alte perosane, si ele trebuie sa urmeze tratamentul.
0
15-12-2008, ora 21:34
Militaru Cristina
Nu este medic/terapeut
Militaru Cristina
Buna.acum 2 sau 3 saptamani incepuse sa ma manance pielea si imi apareau niste umflaturi ca muscaturile de tantari.Dar dimineatza cand ma trezeam imi dispareau...din ce cauza ar putea fi si ce sunt acele...umflaturi sa le zik asa?
0
26-01-2009, ora 12:19
anastacia
Nu este medic/terapeut
anastacia
buna anky, am si eu o sugestie in ceea ce priveste ingrijorara ta, s-ar putea sa fie cam tarziu dar numai acum am descoperit si au site-ul acesta!Am avut si eu ceva asemanator asta nu inseamna ca e la fel, dar poti incerca cu ZENTEL sunt niste medicamente care chiar daca nu iti folosesc nu iti fac nici rau, le gasesti in farmacii si sunt in doza unica(adica 2 pastile)se administreaza seara inainte de culcare.Dupa cum iti spuneam nu sunt periculoase, ajuta la detoxifierea organismului(oxiuri, lambri...)poti incerca!!apropo...tratamentul se poate relua la 10 zile de la prima doza!!!...poate ajuta, bafta!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Multe bubițe pe pielea copilului. Ce ar putea fi?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.