matreata

29-12-2011
dariaalexandra
Nu este medic/terapeut
dariaalexandra
Matreata poate sa apara in urma unui tratament cu antibiotice?Am matreata sub forma de coji, pielea capului ma mananca ingrozitor, atunci cand ma scarpin raman si cu fire de par in mana.Am folosit un sampon nizoral dar fara rezultat, la dermatologie inca nu am ajuns.
2 comentarii
0
03-02-2012, ora 23:09
Krystyna.Kryss
Nu este medic/terapeut
Krystyna.Kryss
poate obisnuiai un sampon si lai schimbat sau folosest un balsam care nu lai my folosit pan acum poate asta este problema.pana sa ai matreata. foloseai samponul cel folosesti sh acum?sh eu am aceasta prob.o singura data dak folosesc un alt sampon chear sh aceeai marca dak nui de menta patesc ca tine sh dupa folosesc samponul ce-mi prieste... dar dureaza pana imi revin.sper ca tiam fost de folos
0
17-03-2013, ora 15:33
Florentina90
Nu este medic/terapeut
Florentina90
Incercati sa folositi un sampon cu propolis se gaseste la farmacie e foarte bun.La mine a dat rezultate bune.Trebuie doar sa folositi un singur flacon.m-am confruntat cu matreata timp de doi ani si acum nu mai am probleme.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce este mătreața și cum scapi de ea
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.