melleva 35 timp de 8 luni, menstruatia imi intarzie

08-07-2013
CISMARUN VIRGINIA
Nu este medic/terapeut
CISMARUN VIRGINIA
as dori sa stiu ce sa fac in situatia mea.am luat meleva 35 de 8luni, am terminat pastilele, le-am luat corect, fara sa omit niciuna, insa nu mi-a venit.am aproape 7 zile de cand trebuia sa-mi vina si..nimic.multumesc!!!!
3 comentarii
0
08-07-2013, ora 18:56
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Este foarte simplu. Daca doriti sa continuati pilulele, continuati sa le luati dupa cele 7 zile de pauza. Daca nu doriti sa continuati pilulele, atunci nu reincepeti folie noua.

Cu alte cuvinte, pauza de 7 zile nu are nicio legatura cu 'vine sau nu vine'.

In alta ordine de idei, daca doriti sa continuati, ar fi bine sa va faceti o provizie de Meleva. Productia lor a fost oprita sau va fi oprita in mod iminent.
0
08-07-2013, ora 22:20
CISMARUN VIRGINIA
Nu este medic/terapeut
CISMARUN VIRGINIA
si acum daca au trecut cele 7zile de pauza si nu am inceput pastilele ce e de facut?va multumesc frumos pentru ajutor
0
09-07-2013, ora 10:57
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Daca tot ati depasit cele 7 zile, ar fi bine sa asteptati sa vina urmatoarea menstruatie. In ziua a 4-a a ciclului, puteti reincepe o noua folie. Pana atunci, consideati-va iesita de sub protectie contraceptiva.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.