Menstruatie dupa 19 zile

06-06-2012
lore_florina
Nu este medic/terapeut
lore_florina
Buna ziua,

Voi detalia mai jos situatia mea, pentru a putea primi un raspuns cat mai concludent, daca este posibil.

Am folosit anticonceptionale pana pe data de 23 Martie. Menstruatia a venit ca de obicei, dupa 5 zile de la terminarea anticonceptionalelor, pe data de 28 Martie. Urmatoarea menstruatie a fost dupa 25 de zile, pe data de 22 Aprilie, in conditiile in care am renuntat la anticonceptionale. Dupa 26 de zile, pe data de 18 Mai, a inceput o noua menstruatie. Problema este ca acum, dupa 19 zile de la ultima menstruatie, a inceput o noua sangerare menstruala. Este normala aceasta dereglare a ciclului menstrual? Poate aparea ca urmare a faptului ca am intrerupt anticonceptionalele dupa o utilizare de aproximativ 4 ani, in care am facut 2 pauze de cate o luna?
Va multumesc anticipat pentru raspuns!

O zi frumoasa!
6 comentarii
0
06-06-2012, ora 18:07
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Este posibil sa fie o dereglare hormonala. Intrebarea este- antiC pe care le iei sunt prescrise de medic? Cand ai fost ultima data la consult medic OG? DE ce pauzele de cate o luna?
0
06-06-2012, ora 19:33
lore_florina
Nu este medic/terapeut
lore_florina
Va multumesc pentru raspuns!
Am luat anticonceptionale Karissa la recomandarea medicului. Ultimul consult a fost in urma cu aproximativ 10 luni. Pauzele le-am facut in urma cu aproximativ 2 ani si jumatate, deoarece prietenul meu era plecat din tara si nu aveam nevoie de niciun fel de protectie.
0
07-06-2012, ora 09:58
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Eu ti-as sugera sa mergi la un control G. Daca nu esti hotarata acum, asteapta sa vezi inca o luna cum se regleaza menstruatia. Dc nu, mergi la medic sa ti faci un consult. Anticonceptionalele iti regleaza menstruatia a.i. sa fie ca un ceas. Daca inainte sa folosesti antic. aveai ciclul neregulat este f posibil ca si acum sa intampini aceeasi problema. Important este sa fii sigura ca totul este ok ( consult, eco pt ovare) si sa te protejezi dc nu vrei sa ai momentan un copil. Sanatate!
0
07-06-2012, ora 14:49
lore_florina
Nu este medic/terapeut
lore_florina
Va multumesc foarte mult!
Inainte de anticonceptionale, intr-adevar aveam ciclul menstrual putin dereglat, dar numai cu diferente mici de timp, 2-3 zile si doar intarziat, niciodata mai devreme. Voi astepta pana la menstruatia urmatoare si apoi voi merge oricum la un consult.
O zi frumoasa va doresc!
0
09-06-2012, ora 14:13
anna01
Nu este medic/terapeut
anna01
Da..cu siguranta este de la pilule..dereglare hormonala, mi s-a intamplat si mie.
0
09-06-2012, ora 16:57
lore_florina
Nu este medic/terapeut
lore_florina
Multumesc pentru raspuns, anna! Tie cam dupa cat timp de la renuntarea la anticonceptionale a inceput sa ti se regleze menstruatia?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Dismenoreea - durerea în timpul scurgerilor menstruale
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • Ce este ciclul menstrual normal?
  • Fiziologia aparatului genital feminin - ciclul reproductiv
  • Modul de administrare al contraceptivelor orale combinate
  • Ce e de facut daca sunt omise pilule anticonceptionale
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.