Menstruatie neregulata

01-12-2011
anuta denisa
Nu este medic/terapeut
anuta denisa
Buna, de 5 luni sunt in tratament hormonal ( Diane 35), prescrise de catre medicul dermatolog.
Chiar de la prima mentruatie dupa primul blister, menstruatia este total diferita, desi medicul mi-a spus ca se va schimba.
Este in cantitate extrem de mica chiar si in prima zii (e ca si cum ar fi pe terminate in a 4a sau a 5a zii, extrem extrem de putin si culoare este mai mult mai inchis), si de atunci de fiecare data cand sunt la menstruatie este la fel (cantit extrem extrem de mica, si culoarea inchisa).Mie nu mi se pare in regula...
Nu stiu ce sa fac, sa i-au tratamentul in continuare tratamentul sau sa il intrerup.
Multumesc anticipat.
2 comentarii
0
01-12-2011, ora 16:52
johanna12
Nu este medic/terapeut
johanna12
Anticonceptionalele reduc mult cantitatea menstrei.Si eu am patit exact la fel ca tine iar medicul meu mi-a spus ca este normal.Daca totusi te nelinisteste ceva intreaba medicul.
0
01-12-2011, ora 21:06
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
În realitate, în timpul administrării anticoncepţionalelor activitatea ovariană este suspendată şi, împreună cu ea, ciclul menstrual. Ceea ce apare la câteva zile după oprirea anticoncepţionalelor este o sângerare numită "sângerare de privaţie". De aceea doctorii recomandă cel mai des să se ia anticoncepţionale timp de 21 de zile, după care să se facă pauză de 7 zile: pentru ca, apărând periodic sângerarea de privaţie, femeile să aibă impresia că au ciclu. Fiindcă, până la un punct, sângerarea de privaţie seamănă cu o menstruaţie, deşi, de regulă, este mai săracă atât ca număr de zile cât şi ca flux. Cu timpul, pe măsură ce apare atrofia uterină indusă de anticoncepţionale, această diferenţă se tot măreşte, până când, după câţiva ani de folosire a anticoncepţionalelor, se întâmplă frecvent ca sângerarea de privaţie să nu mai apară de loc, ori apare în locul ei un simplu spotting, nemaiavând ce sângera.
Acest inconvenient este, în parte, mai atenuat în cazul anticoncepţionalelor trifazice (dar care vin cu alte inconveniente).
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Amenoreea - lipsa menstruației
  • Dismenoreea - durerea în timpul scurgerilor menstruale
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • Menopauza
  • Menarha - prima menstruatie
  • Calmează durerile menstruale acasă
  • Menstruația peste sarcină
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.