Menstruatie slaba dupa Postinor

07-03-2015
amf
Nu este medic/terapeut
amf
Buna seara
Incep cu inceputul, in ianuarie am luat Postinor, totul bine a venit ciclul la inceputul lui februarie, in februarie de panicata ce am fost am luat dinou Postinor(stiu ca nu am facut bine luand 2 luni consecutiv dar altceva nu am stiut ce sa fac)dar acum in Februarie nu am avut acea sangerare de la pastila care apare la cateva zile(in ianuarie am avuto) si asta ma cam sperie.
Ieri pe la amiaza am observat ca am o sangerare, am zis ca mi-a venit ciclu dar mi-a curs putin si foarte lent pana seara, seara cand m-am uitat mi sa parut ca nu a mai curs deloc(nu stiu sigur), azi mi-a curs destul de ok dar oricum mai putin decat de obicei
Poate asta sa fie din cauza la Postinor?tinand cont ca am luat 2 luni consecutiv sau sa fie acea 'menstruatie peste sarcina'? poate postinor sa creeze astfel de dereglari? postinorul l-am luat la o ora de la contactul cu pricina si a doua pastila la 12 ore

Multumesc
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.