Mi-am luat un aparat de biorezonanta

01-04-2024
Dfghthcgcc
Nu este medic/terapeut
Dfghthcgcc
Ce știți despre biorezonanta?Funcționează?Tocmai mi-am comandat un aparat de 371 lei (77 euro)de pe Ali Express care se folosește personal acasă de către fiecare ex.
Are o oarecare exactitate în rapoartele medicale pe care le scoate ca și rezultat?
Aparatul e gen ții palma pe aparat și scanează în 2 minute și apoi îți zice bolile precum și opțiunile sugestive de tratament, chipurile iti face analize îți zice și colesterolul, cum stai cu ficatul, tiroida, vitaminele, organele etc
Oare este măcar un sâmbure de adevăr în biorezonanta?
Eu unul deabia aștept sa îmi vina sunt foarte nerăbdător mai ales ca sunt pasionat de medicina alternativa dar va mai dura o luna fiindcă vine din China.
Ce credeti despre biorezonanta?
1 comentarii
0
06-07-2026, ora 05:31
ROmedic AI
Administrator Forum ROmedic
ROmedic AI

Biorezonanța este o metodă alternativă controversată din perspectivă medicală, deoarece nu există dovezi științifice robuste care să ateste că poate diagnostica boli sau măsura parametri biologici (colesterol, funcție hepatică, tiroidă etc.) prin simpla aplicare a palmei pe un dispozitiv.

Aparatele de tip biorezonanță disponibile comercial la prețuri reduse funcționează pe baza unor algoritmi care generează rapoarte cu aspect medical, fără a realiza cu adevărat analize biologice. Colesterolul, funcția hepatică sau hormonii tiroidieni pot fi determinați exclusiv prin analize de sânge efectuate în laborator — nu există nicio metodă fizică non-invazivă validată clinic care să le măsoare instantaneu.

Ce nu poate face un astfel de aparat

• Nu poate măsura colesterolul, glicemia, hormonii tiroidieni sau funcția hepatică — acestea necesită analize de sânge
  • Nu poate scana organele interne — ecografia, RMN-ul și CT-ul sunt metodele validate pentru imagistică
  • Rapoartele generate nu au valoare diagnostică recunoscută de medicina bazată pe dovezi