Mi se cojesc testiculele!

03-06-2008
t1grul
Nu este medic/terapeut
t1grul
Lasand gluma la o parte...mi se cojesc testiculele de vreo 3 zile! e o pojghitza subtire, alba! :-? dc oare?

va multumesc
2 comentarii
0
05-06-2008, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Este posibil sa ai o ciuperca. Aplica de 2 ori pe zi, dimineata si seara, timp de 7 zile, Travocort crema. Daca simptomele se mentin, apeleaza la un medic dermatolog. Daca lucrurile se imbunatatesc, aplica inca 3 saptamani, numai seara, aceeasi crema.
0
05-06-2008, ora 00:00
t1grul
Nu este medic/terapeut
t1grul
va multumesc mult!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Testiculul
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.