Migrare molar peste implant

Buna ziua,
In iulie 2020 am optat pentru un implant pe premolar sus. Ieri, cand am fost descoperita, s-a dovedit ca molarul din spate s-a deplasat spre implant si au facut corp comun, astfel incat doctorul nu mai are acces sa il desurubeze. Momentan sunt in stand by, medicul nu a stiut ce sa faca.
Care sunt solutiile pe care le vedeti? Dansul intr-o prima instanta mi a spus urmatoarele optiuni: pilirea molarului, aparat dentar, scoaterea implantului si introducerea unuia mai mic. Considerati ca este eroarea medicului ca nu m-a descoperit mai devreme?
Multumesc,
In iulie 2020 am optat pentru un implant pe premolar sus. Ieri, cand am fost descoperita, s-a dovedit ca molarul din spate s-a deplasat spre implant si au facut corp comun, astfel incat doctorul nu mai are acces sa il desurubeze. Momentan sunt in stand by, medicul nu a stiut ce sa faca.
Care sunt solutiile pe care le vedeti? Dansul intr-o prima instanta mi a spus urmatoarele optiuni: pilirea molarului, aparat dentar, scoaterea implantului si introducerea unuia mai mic. Considerati ca este eroarea medicului ca nu m-a descoperit mai devreme?
Multumesc,
1 comentarii

Probabil au migrat dintii. Un aparat ortodontic macar pe segmentul respectiv este varianta optima. Aveti vreo radiografie initiala si una actuala?

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 8Recomandare cabinet - implanturi dentare
- 39Am nevoie de implant dentar
- 5trebuie implant neaparat ?
- 7riscuri la implanturi
- 6e normal dupa ce iti aplica pivotul sa doara ingrozitor?
- 3Dinte provizoriu
- 1am dureri dupa 2 luni de la implanturile dentare
- 4Implant dentar Straumann sau punte
- 0Dinte zirconiu - pata neagra
- 2Implant fumator
- 5bonturi implant
- 4implanturi dentare
- 3implant
- 1Mi-am facut un implant si la nici doua luni mi-a cazut
- 3Implant dentar
- 1Implant dentar