Migrare molar peste implant
Buna ziua,
In iulie 2020 am optat pentru un implant pe premolar sus. Ieri, cand am fost descoperita, s-a dovedit ca molarul din spate s-a deplasat spre implant si au facut corp comun, astfel incat doctorul nu mai are acces sa il desurubeze. Momentan sunt in stand by, medicul nu a stiut ce sa faca.
Care sunt solutiile pe care le vedeti? Dansul intr-o prima instanta mi a spus urmatoarele optiuni: pilirea molarului, aparat dentar, scoaterea implantului si introducerea unuia mai mic. Considerati ca este eroarea medicului ca nu m-a descoperit mai devreme?
Multumesc,
In iulie 2020 am optat pentru un implant pe premolar sus. Ieri, cand am fost descoperita, s-a dovedit ca molarul din spate s-a deplasat spre implant si au facut corp comun, astfel incat doctorul nu mai are acces sa il desurubeze. Momentan sunt in stand by, medicul nu a stiut ce sa faca.
Care sunt solutiile pe care le vedeti? Dansul intr-o prima instanta mi a spus urmatoarele optiuni: pilirea molarului, aparat dentar, scoaterea implantului si introducerea unuia mai mic. Considerati ca este eroarea medicului ca nu m-a descoperit mai devreme?
Multumesc,
1 comentarii
Probabil au migrat dintii. Un aparat ortodontic macar pe segmentul respectiv este varianta optima. Aveti vreo radiografie initiala si una actuala?
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 33Implant pe teren nepregatit?
- 3implant dentar... ce marca sa folosesc?
- 9implanturile si hta
- 77Implant masea dupa cat timp se poate face?
- 6e normal dupa ce iti aplica pivotul sa doara ingrozitor?
- 2implant dentar?
- 2implant cu 'dinte natural'
- 4Implanturi desprinse :(
- 1probleme cu dinti
- 3Implanturi masea?
- 2Implanturi - dinti provizorii
- 1Punte sau Implant
- 5bonturi implant
- 3Lucrare sau implant?
- 8Aditie de os, cand se stie exact daca este nevoie sau nu!
- 4Implant la aproape 20 de ani
- 1Sfaturi si optiuni pentru inlocuirea a 3 molari alaturati lipsa cu implanturi dentare
- 6Coroana pe implant