Migrare molar peste implant
Buna ziua,
In iulie 2020 am optat pentru un implant pe premolar sus. Ieri, cand am fost descoperita, s-a dovedit ca molarul din spate s-a deplasat spre implant si au facut corp comun, astfel incat doctorul nu mai are acces sa il desurubeze. Momentan sunt in stand by, medicul nu a stiut ce sa faca.
Care sunt solutiile pe care le vedeti? Dansul intr-o prima instanta mi a spus urmatoarele optiuni: pilirea molarului, aparat dentar, scoaterea implantului si introducerea unuia mai mic. Considerati ca este eroarea medicului ca nu m-a descoperit mai devreme?
Multumesc,
In iulie 2020 am optat pentru un implant pe premolar sus. Ieri, cand am fost descoperita, s-a dovedit ca molarul din spate s-a deplasat spre implant si au facut corp comun, astfel incat doctorul nu mai are acces sa il desurubeze. Momentan sunt in stand by, medicul nu a stiut ce sa faca.
Care sunt solutiile pe care le vedeti? Dansul intr-o prima instanta mi a spus urmatoarele optiuni: pilirea molarului, aparat dentar, scoaterea implantului si introducerea unuia mai mic. Considerati ca este eroarea medicului ca nu m-a descoperit mai devreme?
Multumesc,
1 comentarii
Probabil au migrat dintii. Un aparat ortodontic macar pe segmentul respectiv este varianta optima. Aveti vreo radiografie initiala si una actuala?
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 5E mult 600 de euro pt un implant?
- 3implantul dentar in cazul cancerului de colon
- 8implantul meu misca
- 3sanse implant dupa 10 ani de la extractie
- 3Dinte provizoriu
- 1implant-locul caninului..
- 2implanturi dentare si imunitatea scazuta
- 4Implant dentar Straumann sau punte
- 5lipsa masea
- 1implanturi dentare
- 2Loc gol langa implant
- 3Inlocuire dinte stramb cu implant
- 1implant dentar amanat. problema?
- 3Lucrare sau implant?
- 6Procedura greșită sau respingere din cauze naturale???
- 3Canin cazut
- 2Implant dentar
- 3Intrebare.. vreau să renunț la implanturi
- 3Alergie la implant dentar e posibil după 2 luni