Miopie si astigmatism... profesia de programator imi va afecta mai mult vederea?

11-07-2007
Crissy
Nu este medic/terapeut
Crissy
Buna ziua, as avea nevoie de un raspuns urgent si as fi recunoscatoare daca m-ati putea ajuta. Am miopie la un ochi si astigmatism la celalalt (-3.00, -2.75 sunt dioptriile) si as vrea sa dau la o facultate de informatica. As dori sa stiu daca aceasta profesie (programator) imi va afecta ochii si in ce masura sau ce as putea face ca sa evit acest lucru. De asemenea, as vrea sa stiu efectele pe termen lung/ cat de grave vor fi. Multumesc anticipat.
3 comentarii
0
12-07-2007, ora 00:00
DanV
Nu este medic/terapeut
DanV
Sprasolicitarea oculara in general accentueaza defectele de vedere (miopia avanseaza in perioada de dezvoltare fizica specifica adolescentei).
Evitarea efectelor de suprasolicitare se poate face in mai multe feluri :
1.Un aport constant si crescut de vitamina A (suc de morcov, suplimenti nutritivi care contin vit.A, luteina, etc)
2. Odihna cind survine oboseala oculara (psihica)
3. Anumite exercitii oculare executate zilnic : pot duce chiar la anularea defectelor de vedere
4. O atitudine mentala speciala intarita zilnic prin auto-sugestie referitoare la sanatatea ochilor
5. Exista anumite substante care un efect excelent asupra sanatatii ochilor : oftalmologul rus Filatov inventatorul transplantului de cornee pentru tratarea cataractei a reusit la un moment dat inlocuirea probei de cornee umana prelevata de la cadavre pentru implantarea sa in corneea opaca afectata de cataracta cu gel proaspat de aloe vera, cu aceleasi efecte vindecatoare.
Cel mai pur produs din aleo (99.7% concentratie) este Aloe Activator si citeva picaturi au efectul unor ochelari lichizi (parerea doctorilor oftalmologi care au studiat aloea).
6. Medicna rusa depaseste uneori pe cea occidentala : rusii au inventat extractul lichid de aloe care se injecteaza subcutanat cu efecte excelente asupra recistigarii vederii. Inventie a ultielor decenii. Exista si acum in Rusia, in Moldova de dincolo de Prut, etc.

Despr fiecare dintre subpunctele anterioare te pot informa in detaliu.
-
0
06-07-2010, ora 22:25
myrelush
Nu este medic/terapeut
myrelush
Buna,
as vrea sa stiu mai multe despre efectul aloe activator asupra miopiei.In momentul de fata folosesc acest produs si as vrea sa stiu cam care ar perioada medie, sa zicem, in care acesta reduce semnificativ nr dioptriilor.La servici lucrez multe ore in fata calculatorului, asta poate incetini efectul produsului?.Primul simptom pe care l-am simtit la acest produs este ca la aprox. o sapt de la folosire am observat ca nu mai aveam nevoie de ochelari pentru aproape.in momentul de fata il folosesc de aprox. 1 luna.Am inteles ca scaderea dioptriilor poate dura si pana la 6 luni.Va multumesc anticipat pentru raspuns.
0
09-10-2011, ora 13:00
myrelush
Nu este medic/terapeut
myrelush
Buna ziua,
am citit pe forum mai multe comentarii legate de psoriazis al scalpului.Am consultat un medic dermatolog si mi-a spus ca nu este ciuperca si ca e din cauza stresului.Am facut tratament cu Anastim si Anaphase, insa acestea nu au facut decat sa regenereze parul nu sa imi rezolve problema.Sunt disperata pentru ca arata groaznic avand in vedere faptul ca prezinta si o roseata.
Va multumesc si astept un raspuns.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.