Neclaritate cu renuntarea la contraceptive!Please. HELP!

28-12-2012
Aannddrreeaa
Nu este medic/terapeut
Aannddrreeaa
Am luat Yasmin 2 luni si acum de curind am inceput un blister nou pentre o a 3-a luna. Dar din anumite motive ca nu imi placea cum reactioneaza organismul meu la ele am hotarit sa renunt la ele. Nu le-am mai primit pina la sfirsit de luna si finisare de blister, adica din blisterul nou am luat 4 pastile dupa care nu le-am mai luat. Acum peste 5 zile mi sa inceput menstruatia.ideea e ca am avut deja menstruatie luna aceasta.Presupun ca e din cauza ca am incetat sa primesc Yasmin si organismul se comporta de parca as fi finisat blisterul si trebuie sa imi vina menstra.
Intrebarea mea este : E foarte grava aceasta a 2-a menstruatie in aceeasi luna si daca o intrerup pe cale medicamentoasa, nu vor fi dereglari mari pe viitor?
Vine revelionul si nu prea as vrea sa am bataie de cap cu chestii de genul asta(((
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.