Nisip la rinichi

28-07-2022
Lilysor
Nu este medic/terapeut
Lilysor
Buna seara.Am fost la o consultatie si o ecografie abdominala si mi a gasit nisip la rinichi si splina marita.Mia dat ca tratament no spa, zinnat, urifast, dicloreum si mydocalm.Dupa ce am inceput tratamentul ma simt foarte rau si nu stiu de ce.Ametesc si tremur, Care ar fi cauza?
3 comentarii
0
29-07-2022, ora 10:38
Dr. Adrian Sadovnic
Urologie, Chişinău, Republica Moldova
Dr. Adrian Sadovnic
Atentionari şi precautii
Inainte sa luati Mydocalm, adresati-va medicului dumneavoastra sau farmacistului.

Reactii de hipersensibilitate

Reactiile adverse raportate cel mai frecvent pe parcursul experientei dupa punerea pe piata a medicamentelor care contin tolperison (substanta activa a Mydocalm) au fost reactii de hipersensibilitate. Reactiile de hipersensibilitate au variat de la reactii uşoare la nivelul pielii la reactii sistemice severe (de exemplu şoc alergic).

Se pare ca femeile, pacientii mai in varsta sau cei tratati concomitent cu alte medicamente (in principal cu medicamente antiinflamatoare nesteroidiene - AINS) prezinta un risc mai mare de a prezenta reactii de hipersensibilitate. De asemenea, pacientii cu antecedente de alergie la medicamente, boli sau afectiuni alergice (cum sunt: atopia, febra fanului, astmul bronşic, dermatita atopica cu nivele mari ale IgE in ser, urticaria) sau cei care sufera in acelaşi timp de infectii virale sunt supuşi unui risc mai mare de a prezenta reactie alergica la acest medicament.

Primele semne ale hipersensibilitatii sunt: inroşire a fetei, eruptie trecatoare pe piele, mancarime severa la nivelul pielii (cu noduli), respiratie şuieratoare, respiratie dificila, cu sau fara umflare a fetei, buzelor, limbii şi/sau gatului, dificultate la inghitire, batai rapide ale inimii, tensiune arteriala mica, scadere rapida a tensiunii arteriale.

Daca simtiti aceste simptome, opriti imediat administrarea acestui medicament şi adresati-va medicului dumneavoastra sau camerei de garda a celui mai apropiat spital.

Daca ati avut vreodata o reactie alergica la tolperison, nu trebuie sa utilizati acest medicament.
0
29-07-2022, ora 10:42
Dr. Adrian Sadovnic
Urologie, Chişinău, Republica Moldova
Dr. Adrian Sadovnic
Buna ziua, va multumim pentru adresare...
Va recomand sa mergeti la medicul curant sau la medicul de familie si sa precizati inca odata necesitatea administrarii acestui tratament.- astfel veti avea o rezolvare ; dupa ce faceti acest lucru si cititi cele recomandate mai sus in protocolul clinic, dati de stire cum ati rezolvat in final problema !
Succese si multa sanatate !
1
29-07-2022, ora 18:40
Lilysor
Nu este medic/terapeut
Lilysor
Multumesc frumos pr raspuns.Deocamdata am oprit administrarea acestui medicament si ma simt mai bn
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.