nu stiu ce e...

30-11-2008
kanyewest
Nu este medic/terapeut
kanyewest
am niste alunite albe pe interiorul pelii penisului, nu ma deranjeaza deloc dar vreau sa stiu daca
ce sunt. Eu sunt elev in clasa a-VIII-a si am 14 ani si am observat ca aceste alunit se imultesc, le am aceste alunite de 1 an sunt ca niste bilute si au inceput sa apara si la baza "capului" penisului repet nu ma deranjeaza
Vreau sa stiu cum pot scapa de ele
9 comentarii
0
01-12-2008, ora 13:26
talida89
Nu este medic/terapeut
talida89
intra aici si vezi daca seamana cu ce ai tu. daca nu mergi la medic urgent!!! e cam lung link-ul dar merge.
http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://www.ginecologie.ro/poze/_994.jpg&imgrefurl=http://www.ginecologie.ro/pagini/pt-barbati/hirsuties-papillaris-genitalis-368.html&usg=__gY4ZP6Bj_27AbFPNe8WLMIhnhpw=&h=199&w=180&sz=11&hl=ro&start=74&um=1&tbnid=Ch9kHF51hfC0hM:&tbnh=104&tbnw=94&prev=/images%3Fq%3Dbubite%2Bgenitale%26start%3D60%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dro%26sa%3DN
0
01-12-2008, ora 23:08
kanyewest
Nu este medic/terapeut
kanyewest
da asa sunt dar putin mai mici. Ce sunt???
0
01-12-2008, ora 23:11
kanyewest
Nu este medic/terapeut
kanyewest
si mai vreau sa stiu cum se trateaza, daca trebuie sa vizitez un doctor dau e doar o boala a pelii
0
02-12-2008, ora 12:23
talida89
Nu este medic/terapeut
talida89
buna! eu sincer am citit despre asta acum vreo doua luni pe www.ginecologie.ro .ieri am gasit doar poza, dar site-ul nu mai merge ( se pare k e in reconstructie). din cate imi aduc aminte, bubitele sunt provocate de un virus si nu cred k sunt sanse sa dispara. se poate sa ma insel -sincer nu imi aduc aminte ce este, imi pare rau.mi-a ramas in minte doar poza aia. e clar ca trebuie sa mergi la un doctor!!!! urgent!!!!!!!!!!! sa mai scrii ce-ai facut ( oricum, sunt sigura k trebuie sa existe un tratament). multa sanatate
0
02-12-2008, ora 14:38
kanyewest
Nu este medic/terapeut
kanyewest