nuvarig contraceptiv

10-04-2015
iuliana30
Nu este medic/terapeut
iuliana30
Buna seara am si eu o întrebare am început sa folosesc nuvaring de o luna l am scos dupa 3 săptămâni si nu mi a venit menstruatia, am avut dureri ca de menstruaţie dar nimic este un motiv de ingrijorare?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Care este cauza de apariție a crampelor menstruale?
  • De ce întârzie menstruația?
  • Cele mai bune metode de a scăpa de crampele menstruale
  • Câte zile poate să întârzie ciclul (fără a fi o problemă)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.