o boala inexistenta?

Am fost la 2 doctori gastroenterologi (nu stiu termenul excat) care mi-au zis ca de simtomele pe care le am eu nu au mai auzit.Uneori am niste dureri ingrozitoare in gat.E ca si cum as manca o bomboana foarte mentolata.Eu am senzatia ca aceste usturimi vin din stomac, pt ca nu am rosu in gat sau probleme de inghitire.Nu mananc prajeli, grasimi..mananc cat de cat sanatos.Acum 3 ani am facut testul cu bariu si mi s-a spus ca ar fi un inceput de gastrita..Aceste dureri nu le am mereu...uneori dureaza 2-3 luni si apoi pt 4 luni nu mai am nimik. Eu cred ca ar fi o boala de reflux, dar nu pot sa-mi dau eu cu parerea, nu sunt medic. Am luat omeran, omez, ranitidina.si nimik.
3 comentarii

Stiu ca o endoscopie m-ar putea ajuta...dar as fi vrut sa aflu daca a mai avut cineva aceste simtome, daca stie despre ce ar fi vorba.inainte sa-mi bag furtunul ala pe gat...

A aparut o noua tehnica exploratorie in locul "furtunului"aluia !! VIDEOCAPSULA ENDOSCOPICA - se inghite capsula: pacientului i se atasaza un sistem de inregistrare pe care-l va purta asupra sa in timpul activitatilor zilnice, normale revenind la cabinet dupa 8-12 ore, timp in care receptorul capteaza imagini din tranzitul intestinal al pacientului. Eliminarea capsulei se face dupa 24-48 ore. Tehnica respectiva este disponibila in Romania la Centrul medical MedAs. Cauta pe net centrul acesta caci eu am informatia din presa.Cu bine.

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 8Cancer sau.?
- 2Gastrita si medicamentele
- 5Probleme cu tensiunea (cred)
- 7ulei de masline expirat
- 6gastrita si altele...
- 1arsuri la stomac si greturi
- 0cafea si gastrita
- 2Gastrita!!!!
- 4Arsuri pe gat si stomac dupa ce sug propolis
- 2Gastrita sau probleme cu fierea?
- 2Gastrita :(
- 1Marijuanna +Boala de reflux gastroesofagian cu esofagita grad A
- 1Medicamentatie antiacida si culoare scaun
- 5Imba încărcată și arsuri stomacale