Oare am blefarospasme ?

26-03-2007
Adrian85
Nu este medic/terapeut
Adrian85
Buna ziua !!! Tocmai am citit un subiect pe aceeasi tema in care Chinici spunea ca i se zbat pleoapele !! De 4 zile am aceeasi problema suparatoare ! Mi se zbate pleoapa ochiului drept la intervale de 20-40 minute.. Chestia asta este de-a dreptul suparatoare ! Din cate am inteles din acel subiect, are legatura cu lipsa calciului. Insa eu cred ca la mine mai este o problema. Cam de 7 zile iau niste suplimente alimentare de la Gerovital pentru ochi si memorie. Am sa descriu mai jos ce contien fiecare din ele.
Pt ochi: luteina, pudra de afine, carotenoizi cu vitamine si minerale (Vit. E, B1, B2, B6, B12), acid folic si seleniu.
Pt. memorie: extract de ginko biloba, huperzia serrata (huperzina A).
Daca adaug si faptul ca am o alimentatie haotica din care lipsesc cu desavarsire componentele sanatoase cred ca mi-am pus capac singur. Tot ceea ce doresc as stiu, este daca se poate trata sau ii vesnica blefarospasma asa cum am citit pe net ca deja ma ingrozeste ideea sa car dupa mine o afcetiune asa de incomoda ! Merci mult pt un eventula raspuns si scuze ca am scris un roman :|
11 comentarii
0
26-03-2007, ora 00:00
camcam
Nu este medic/terapeut
camcam
se poate sa fie si o hipocalcemie dar parerea mea este sa consulti un oftalmolog..se numesc tenesme palpebrale.
Nu mai lua medicamente la intamplare si mai ales suplimente.. cere si parerea unui specialist..poate faci si ceva investigatii.Porti ochelari?
Stai mult la calculator???poate sa fie si asta o cauza..
0
26-03-2007, ora 00:00
Dr.Craciun Anca
Identitate neconfirmată
Dr.Craciun Anca
asa este! suplimentele alimentare trebuie luate la indicatia unui medic, dupa ce analizele au indicat lipsa unui mineral sau a unei vitamine. Si supradozarile sunt la fel de periculoase ca si carentele! parerea mea este ca ar fi mai sigur sa faceti putina ordine in alimentatie, pentru ca s-ar putea sa ajungeti la probleme de sanatate mai grave decat blefarospasmele. multa sanatate!
0
26-03-2007, ora 00:00
Adrian85
Nu este medic/terapeut
Adrian85
Cat priveste chestia cu utilizarea calculatorului trebuie sa recunosc ca stau 16 ore lejer in fata ecranului deoarece lucrez in doemeniul asta...Si asta de 2 ani insa nu am avut nicodata probleme de genul acesta..Si nici nu port ochelari pentru ca nu am probleme cu vederea (adica nu aveam)...Pana la urma tot n-am aflat: se poate trata ? :S
0
26-03-2007, ora 00:00
camcam
Nu este medic/terapeut
camcam
daca mai ai si dureri de cap sigur ai probleme cu ochii...esti sigur ca nu ai nevoie de ochelari??faptul ca stai f mult la calculator, 16 ore!!!!! mergi de urgenta la oftalmolog sa-ti faca un examen complet si mai vb...fumezi???
0
26-03-2007, ora 00:00
Adrian85
Nu este medic/terapeut
Adrian85
Nu fumez si nici nu beau... :(... Acum sincer sa fiu nu ma simt prea bine ca ma incomodeaza miscarea asta tampita a pleoapei ! Si nici dureri de cap nu am avut vreodata !
0
26-03-2007, ora 00:00
camcam
Nu este medic/terapeut
camcam
incerca sa mergi la un oftalmolog cat mai repede..ochii tai sunt suprasolicitati..mai ales nervul optic!!!succes
0
29-03-2007, ora 00:00
annamaria
Nu este medic/terapeut
annamaria
Buna ziua. Si eu am aceeasi problema, de vreo saptamana mi se zbate pleoapa ochiului drept, si a devenit foarte suparator, mai ales ca-s o fire mai sperioasa si mai exista si anumite superstitii legate de zbaterea ochilor.Am obiservat ca lui Chinici i s-a spus ca ar putea fi din cauza dietei si gandindu-ma mai bine mi-am dat seama ca si la mine a aparut la cateva zile dupa ce am inceput sa tin post, in ultima vreme am baut si cola cam multa ( nu stiu daca are vreo influenta).Cum se trateaza aceasta afectiune(daca ea exista)? Ma puteti ajuta cu un sfat? Sau daca imi putet recomanda un medic oftalmolog bun v-as fi recunoscatoare. Va multumesc
0
17-09-2007, ora 00:00
flory09
Nu este medic/terapeut
flory09
La inceput, am avut o inrosire a conjunctivei, cu o usturime si clipire a pleoapelor, ce se datora, dupa spusele medicului oftalmolog uscaciunii la ambii ochi.Dupa un tratament cu Ung.antibiotic, apoi ung.cu cortizon si inlocuitoare de lacrima, iritatia imi apare sporadic, dar clipirea s-a intensificat si ca frecventa si ca ca forta, iar timpul de inchidere apleoapelor s-a lungit la 2-4 sec., ceea ce imi face mari probleme mai ales in citit, mers, condus auto...Neurologul mi-a recomandat tab.Doparid(Triaprid HCL). V-as fi profund recunoscatoare sa va primesc parerea.
Cu multumiri, astept raspunsul d-voastra.
0
18-11-2007, ora 00:00
flory09
Nu este medic/terapeut
flory09
D-nei dr.Craciun Anca,
Va rog sa-mi dati parerea d-voastra in problema tratamentului un BlefaroSpasp.Daca inj. de T.Botulinica este singura solutie si daca este obligatoriu MRI-ul
Cu multumiri..
0
11-10-2008, ora 00:00
georgianna
Nu este medic/terapeut
georgianna
Si eu ma confrunt cu un spasm involuntar la nivelul pleoapei inferioare stangi.Problema este ca situatia dureaza de 3 luni si tinde sa ma deranjeze foarte mult fiind asezonat cu dureri de cap groaznice.
Am fost la medicul oftalmolog si mi=a indicat tratament cu Magnerot care insa nu a dat rezultate...
Cum se poate trata??Stie cineva?Excluzand din start toxina botulinica si indepartarea nervului afectat...
Cu multumiri,
Georgiana
0
25-03-2011, ora 20:33
Magnus
Nu este medic/terapeut
Magnus
Nu e suficient sa iei Magneziu in astfel de cazuri, desi lipsa de magneziu genereaza bataia de pleoapa, intepaturi sau spasme ale muschilor. O lipsa acuta se manifesta si prin stari de anxietate, depresie, insomnie, tinitus(auzi tziuit in urechi), puls crescut, etc.
Daca ai luat magneziu si nu s-a imbunatatit situatia, inseamna ca e o deficienta de vitamina B. Incearca sa iei Magne B6 fiole orale, sau chiar magneziu intravenos. Magneziul nu se metabolizeaza fara vitamina B.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.