oare ce sa fac?

14-08-2007
addda
Nu este medic/terapeut
addda
sunt o tanara de 19 ani. mi-am inceput viata sexuala in aprilie. cand am contact sexual mereu folosesc prezervativul. din pacate intr-o zi din mai acesta s-a rupt si am luat postinor. acum in august am avut acelasi accident si iar am luat. chiar nu stiu ce sa fac. ar fi mai bine sa incep sa iau anticonceptionale??? imi e frica sa nu se mai rupa si iar sa iau postinor. stiu ca sunt foarte toxice si de aceea sunt in dilema. faza e ca nu am contact sexual mereu. se intampla sa am contac sexual o data la o luna dar se intampla sa fie si de cateva ori pe saptamana ( asta in caz mai rar). sincer nu as vrea sa iau nici anticonceptionale ca am inteles ca poate duce la ingrsare ( acum depinde si de organismul fiecarei femei), poate imi dauneaza si nu pot face copii. chiar nu stiu ce sa fac. va rog sa ma ajutati. un sfat e bine primit. va multumesc
4 comentarii
0
14-08-2007, ora 00:00
Raymond
Nu este medic/terapeut
Raymond
Salut Adda !.dupa spusel unora nicii eu nu "santt medicc sau a sa ceva"...dar oricumm raspund pe aicii ceva..:)
Inn primu rand vreauu satii impartasescc ca si mie mi sa intamplattt exact de doua ori..odata cu love plus si odata cu ceva american.sii aceasi poveste prietena a trebuit sa ia postinor de doua orii in intervall scurt de timp. De atuncii folosesc numai durex sii nu am avutt probleme.iarr de un timpp nicii prezervativ nu folosescc...Iar in privinta anticonceptionalelor nicii euu nu santt 100 % proo deoarece santt hormoni...si iti incarca organismul...iarr consecintele sant multiple...asta cel mai bine e sa ti consultii ginecologul...atatta tot ca santt usor d e utilizat sii aproape sigure.
0
14-08-2007, ora 00:00
addda
Nu este medic/terapeut
addda
merci mult pt un raspuns. culmea e ca folosesc numai durex ( care se zic ca sunt cele mai bune si cele mai sigure) dar de unde. am auzit ca love plus se ripe mai repede si de aceea nu am folosit. si de asta nu stiu ce sa fac.
0
14-08-2007, ora 00:00
Raymond
Nu este medic/terapeut
Raymond
paii daca folosestii durex si se rupe atuncii inseamana ca orii nuu estii lubrefiatat destulll si partenerull te "forteaza" orii intradevarr e slaba calitate.darr daca aii relatii ocazionale sii facii sex la intamplare atuncii e cell mai potrivit prezervativull numa tre sa ai grija.. Potii sa incercii sii contraceptivelel...dar consultatte cuu ginecologul tau...care la randull luii santt aproape convins ca o sati spuna cca daca aii numaii ocazionall atuncii prezervativul. sii sa nu maii vb si de bolile cu transmieter sexuala.prezervativull te protejeaza.grea deciziie.stiu...:)
0
14-08-2007, ora 00:00
addda
Nu este medic/terapeut
addda
la asta ne-am gandit amandoi, sa folosim prezervativul in continuare. dar daca se mai rupe???? iar sa iau postinor??? si faza cu bolile cu transmiter sexuala. la mine a fost primul baiat, iar eu am fost prima fata pt el. si inca ceva... inainte de inceperea contactului sexual lui ai curge un lichid, asta se intampla mereu. m-am gandit si la faza ca nu s-a invatat organismul si de aceea. iar de tinut il tine nu stiu cat ( nu m-am uitat la ceas) dar se duce la baie isi da drumu si pune alt prezervativ. oare cum se poate rezolva aceasta problema??? e normal sa-i vina lichidul acela inaintea inceperii contactului sexual???
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Efecte secundare ale contraceptivelor orale combinate
  • Semnele de alarma in administrarea contraceptivelor combinate
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Studiu care atestă efectul nociv al pilulelor anticoncepționale asupra sănătății femeilor
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.