ochii rosii si inflamati

12-07-2008
sxn
Nu este medic/terapeut
sxn
Am si eu o problema si sper sa ma ajutati : in fiecare dimineata cind ma tezesc, ochii mei sunt rosii si umflati.
Daca stau in fata televizorului sau calculatorului problema se agraveaza.
4 comentarii
0
12-07-2008, ora 00:00
musaraf
Identitate neconfirmată
musaraf
Inainte de toate, consult oftalmologic, este absolut necesar.

Daca nu merge cu tratamentul de acolo, puteti incerca:
O perioada de pauza de la calculator (1-2 saptamani).
Igiena privituluil la monitor (ochelari pentru calculator, pauze dese, distanta cel putin la lungimea bratului, monitor de calitate (unii suporta mai bine monitor vechi, CRT, decat astea noi plate, TFT), frecventa monitorului setata la 85 Hz sau mai mult, in spatele monitorului sa fie o lumina slaba).

Daca ochii sint umflati mai ales dimineata, s-ar putea sa fie alergie la ceva din perna, patura etc. Schimbati-le cu altele din alte materiale.
Bitter suedez in jurul ochilor (nu in ochi), este eficient.
Picaturi in ochi Vizine (daca nu exista glaucom sau hipertensiune).

Numai bine!
0
14-07-2008, ora 00:00
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Ce varsta aveti? In functie de varsta, antecedentele personale patolologice, ne putem orienta in stabilirea diagnosticului;Este indicat, daca aveti sub 40 de ani, sa faceti un consult oftalmologic complet( ex pol anterior, determinarea TIO, fund de ochi), cu cicloplegie; In urma cicloplegiei, vi se pot prescrie lentile care sa corecteze eventualul viciu de refractie , cu filtru pentru calculator( sunt produse de catre Essilor, Hoya, Zeiss); edemele palpebrale pot fi si consecinta oboselii, somnului insuficient, pot avea cauze generale; roseata oculara poate fi, frecvent, expresia unui Sd de ochi uscat;se recomanda administrarea de lacrimi artificiale sau lubrifianti oculari; eu recomand preparate pe baza de acid hialuronic, de exemplu Lubristil(Eyestil colir) unidoze, fara conservant, 1 picatura la nevoie( senzatie de uscaciune, de corp strain, roseata oculara), in amandoi ochii;seara, inainte de culcare, se poate administra un gel cu acid hialuronic( Eyestil gel), 1 aplicatie in sacul conjunctival inferior, seara, in AO( amandoi ochii);numai bine
0
09-09-2008, ora 00:00
iulyuna
Nu este medic/terapeut
iulyuna
Buna ziua ma numesc iuliana sia m 17 ani de 3 saptamani urmez tratamentul acela lida pt slabire naturale zic ei... acest tratament iti taie pofta mancarii si te face sa bei multa apa uscanduti gura, a doua zi de tratament am avut ameteli si mi-a fost rau... simteam cum imi svagnie usor ficatul. insa de atunci si pana acum nu am mai avut absolut nimik...beau 2 -4 litri de apa pe zi pap fructe...simt ca am slabit si ma simt f bn...am energie sunt vesela ma simt mult mai sigura pe mn... insa aseara...mi-a apatur pe interiorul obrazului o basica.fff putin mi-sa umflat obrazul...iar azi dimineata cand m-am trezit am avut marea surpriza sa-mi vad ochii ca niste pungi...nu i-am avut niciodata asa...ma sperie lucrul asta... nushu ce sa le fak sa-i desumflu..se vad f urat cum am sa ies din casa??:(( va roogggg ajutati-maaaa si nu ocoliti mesajul meu
0
15-09-2008, ora 00:00
musaraf
Identitate neconfirmată
musaraf
D-na Iulyuna, este foarte probabil o reactie alergica la un medicament sau aliment pe care l-ati luat in ultimele zile sau saptamani. Se poate sa nu apara de la prima doza, exista cateodata o perioada mai lunga in care se induce sensibilizarea. Daca umflarea a persistat de atunci, mergeti la spital, probabil aveti nevoie de cortizon intravenos. Opriti, cel putin temporar, tratamentul pentru slabit.

Numai bine.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.