Operație Pseudopolip inflamator anal- e posibil?

25-08-2022
CaraTuda
Nu este medic/terapeut
CaraTuda
Bună ziua!
La colonoscopia totală a reieșit că am mai mulți pseudopolipi inflamatori pe o porțiune de la 8 la 14 cm de la marginea anală.
Din cauză că sunt inflamatori, nu reușesc să găsesc un doctor care sa vrea să-i opereze. Gastroenterologul spune că nu-i poate opera, a făcut doar colonoscopie și a prelevat biopsii in 3 rânduri ( am făcut 3 colonoscopii totale in 3 ani), iar doctorii chirurgi la care am fost, deși spun că polipii trebuie extirpați, nici unul nu vrea/ poate sa o facă.
A mai avut cineva un astfel de diagnostic? Cum se poate scăpa de ei?Menționez că mă simt rău de la ei și nu merg pe la doctori că n-am ce face.
4 comentarii
0
25-08-2022, ora 12:33
Dr. Adrian Platon
Chirurgie generala, Bucuresti
Dr. Adrian Platon
Buna ziua.
Daca sunt mai multi, si au substrat inflamator, e dificil, daca nu, imposibil, sa fie scosi unul cate unul. Daca mai produc si simptome, durere, sangerari, etc , rezolvarea chirurgicala este extirparea segmentului afectat.
0
25-08-2022, ora 14:40
CaraTuda
Nu este medic/terapeut
CaraTuda
Bună ziua!
Mulțumesc pentru răspuns. Cam asta am bănuit și eu. Exista vreun spital unde se fac astfel de intervenții într un oraș mare sau București? Nu mi s-a indicat nici un loc. Nu știu unde să merg.
0
25-08-2022, ora 15:08
Dr. Adrian Platon
Chirurgie generala, Bucuresti
Dr. Adrian Platon
La majoritatea spitalelor de urgenta din Bucuresti se fac astfel de interventii.
0
25-08-2022, ora 18:36
CaraTuda
Nu este medic/terapeut
CaraTuda
Vă mulțumesc frumos! Voi merge acolo, atunci
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
06-06-2023, ora 10:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum