Oprire tratament logest-intarziere menstruatie

17-04-2012
siri
Nu este medic/terapeut
siri
Buna ziua!In ultima luna am intrerupt tratamentul cu Logest.Menstruatia trebuia sa vina pe 12 aprilie, dar a intarziat si nici astazi 17 aprilie nu a venit.Intarzierea este datorata opririi tratamentului cu AC, posibilitatea unei sarcini fiind total exclusa intrucat nu a existat contact sexual.Pe net am citit ceva despre administrarea de Duphaston care ar ajuta, dar nu stiu cum sa l administrez, cate pilule pe zi si saptamana aceasta nici nu am posibilitaea sa ajung la medicul ginecolog.Astept raspuns.Multumesc.
9 comentarii
0
17-04-2012, ora 19:49
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
După tratamentul cu anticoncepţionale hormonale, în special după tratamente mai îndelungate (ani), se întâmplă frecvent ca "motorul să nu repornească". Tot ce trebuie să faceţi este să aveţi un pic de răbdare: este preferabil ca ciclul să repornească spontan. După ce aţi luat atâţia hormoni pentru ca ciclul să fie suprimat, nu faceţi greşeala să vă repeziţi să luaţi alţi hormoni (Duphaston) pentru ca ciclul să fie repornit.
O întrebare care mi se pune des este: "bine, şi cam cât timpo trebuie să am răbdare ?" Orientativ, un timp de 3 luni este OK. Dacă vedeţi că trec trei luni şi sângele tot nu s-a arătat, abia atunci este înţelept să faceţi un tratament de stimulare.
0
18-04-2012, ora 07:47
siri
Nu este medic/terapeut
siri
Da, stiu ca asa ar fi cel mai bine, sa reporneasca de la sine, dar eu as fi vrut sa reincep tratamentul cu anticonceptionale.As putea sa le reincep kiar daca nu vi a venit ciclul si primele 7 zile sa folosesc o metoda suplimentara?
0
18-04-2012, ora 10:29
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Da, puteţi face acest lucru. Dacă doriţi să continuaţi anticoncepţionalele, nu are rost să aşteptaţi menstruaţia.
0
04-05-2012, ora 17:59
maria7654
Nu este medic/terapeut
maria7654
Buna ziua. Am inceput de cateva luni tratament cu logest, din cauza ca am chist pe ovar. Pana acuma totul a fost bine, mi-am luat pastilele regulat iar menstruatia mi-a fost regulata, dar luna asta dupa 10 pastile am inceput sa am niste scurgeri care seamana cu menstruatia, dar nu asa abundente si ma dor si ovarele. Nu stiu daca sa continui tratamentul sau sa-l intrerup, va rog sa ma sfatuiti. Multumesc.
0
06-05-2012, ora 22:48
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Odata inceputa o folie, este bine a fi dusa la bun sfarsit. Problema mentionata apare uneori, iar la Logest apare mai frecvent decat la alte anticonceptionale. Daca apare doar sporadic, cand si cand 2-3 zile de spotting, asta nu impune intreruperea tratamentului.
Pe de alta parte, rareori anticonceptionalelel rezolva problema chistului ovarian. O mascheaza adesea, adica, atata timp cat iei anticonceptionale, exista o ameliorare, dar la intrerupere se ajunge tot acolo. In plus, cu timpul, apar problemele induse de anticonceptionalele insele.
0
23-05-2012, ora 17:35
maria.a
Nu este medic/terapeut
maria.a
buna seara.de doua luni am inceput sa iau anticonceptionale "LAURINA".in prima luna mi a venit ciclu la 24 de zile.m am reapucat sa iau in conctinuare, din prima zi de menstruatie nu am asteptat sa treaca pauza de 7 zile, deoarece nu am stiut ca asa trebuie.luna aceassta nu mi a venit ciclu.sunt in a 24 zi si nu mi a venit.este posibil sa fiu insarcinata?le am luat pe toate, la ora fixa...
0
25-05-2012, ora 11:59
corcoduse
Nu este medic/terapeut
corcoduse
nu nu esti si nu ai cum sa fi daca le-ai luat pe alea
0
27-05-2012, ora 07:54
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Eroarea a fost că aţi reluat prea devreme pilulele. După terminarea unei folii, faceţi pauză de 7 zile indiferent dacă şi când vine "ciclul". Ziua când începeţi folie nouă trebuie să fie mereu aceeaşi. De exemplu, dacă înepeţi folie nouă într-o marţi, înseamnă că ÎNTOTDEAUNA trebuie să începeţi folie nouă într-o zi de marţi (fiindcă 21 de pilule plus 7 zile fără pilule este multiplu întreg de 7). Chestia asta vă va ajuta să nu uitaţi când trebuie începută folia nouă.
0
16-06-2016, ora 19:12
tabanelena
Nu este medic/terapeut
tabanelena
buna ziua am si eu o intrebare, fetita mea de 14 ani, are ciclu de 2 saptamani, azi am fost cu ea la ginecolog, a consultato si i-a facut ecografoe rectala, diagnostic ovare cu aspect micropolichistic cu mai multi foliculi dispusi in coroana, peste 13-15foliculi fiecare, douglas liber.tratament i-a dat orgametril 5mg timp de 15 zile 2 pe zi, ciprinol timp de 5 zile 2 pe zi, si logest din prima zi de sangerare timp de 3 luni, nu stiu ce sa zic, ciprinolul mi se pare un antibiotic puternic, si nu stiu ce sa zic de logest stiu ca pt chisturi se dau anticonceptionale dar am citit multe pareri si bune si rele, o pare m-ar incuraja mai mult
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • De ce întârzie menstruația?
  • Câte zile poate să întârzie ciclul (fără a fi o problemă)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.