Ovar polichistic cu mari probleme Diphereline AJUTOR

08-10-2008
Andra89
Nu este medic/terapeut
Andra89
Problemele mele au inceput dupa inceperea vietii sexuale, adica la aproape 19 ani. In urma unui contact sexual am avut o sangerare usoara. Am mers la ginecolog si mi s-a zis ca nu e nimic grav si mi-a prescris un tratament.
In urmatoarele zile hemoragia a devenit tot mai abundenta..am sperat ca se opreste dar nu a fost asa iar fiecare urinare era insotita de cheaguri de marimea unui pumn (nu exagerez),
Am mers la un cabinet ginecologic aproape in stare de inconstienta, imi era ff rau si mi s-a facut un chiuretaj hemostatic pt oprirea hemoragiei... Timp de 2 saptamani m-am simtit un pic mai bine insa eram foarte slabita din cauza pierderilor de sange.
Apoi, mi-a inceput o durere puternica in fosa iliaca dreapta...iar in cateva zile au debutat alte simptome : febra, dificultate la mers, ameteala. Am suspecat o apendicita dar nu asta era. Am mers la urgenta si in urma opertatiei la paroscop mi s-a extirpat ovarul stang : am avut un chist acolo care s-a spart.
Pe ovarul dreput am avut de asemenea un chist si mi s-a prescris tratament cu anticonceptionale. Am luat timp de aproximativ 5-6 luni...insa nu o pastila pe zi ci 2 fiindca altfel imi incepea hemoragie. Dismenoreea a continuat sa apara insa durata ciclului menstrual s-a redus de la 7 zile la 4 zile.
Nemaisuportand sa iau 2 pastile si constienta fiind de riscurile ce le implica ele, am mers la control la Bucuresti la un doctor ginecolog ff bun si cunoscut, nu dau nume care mi-a prescris ca in cea de-a 21 zi a ciclului menstrual sa mi se administreze Diphereline 3, 75 mg injectabil, cu scopul de a-mi pune ovarul in repaos.
Mentionez ca intre timp pe ovarul drept nu am mai avut acel chist mare, ci in urma ecografiei s-a constatat prezenta unor chisturi mici.
Dupa 3 zile de la efectuarea Diphereline 3, 75 mg( exact in ziua in care trebuia sa imi vina menstruatia), mi-a inceput o hemoragie + dismenoree asa cum am eu de obicei la ciclu. Hemoragia s-a redus in urmatoarele 2 zile insa durerile de burta au devenit din ce in ce mai mari. Acum sunt in a 5a zi, hemoragia este aproape de zero insa durerea in partea dreapta este extrem de puternica.
Sunt f speriata intrucat mi se pare identica cu cea de cand m-am operat si mi s-a extirpat un ovar. Nu as vrea sa il pierd si pe al doilea.
Daca exista cineva intr-o situatie asemanatoare, rog sa imi scrie !!!!
Am 2 nelamuriri :
1. Exista riscul ca durerea din partea dreapta sa insemne ca trebuie sa mi se extirpeze si celalalt ovar ?
2. Este posibil ca durerea asta persistenta sa fie din cauza dozelor de hormoni pe care Diphereline-ul ii elibereaza zilnic timp de 28 de zile? Poate fi o reactie adversa?

Multumesc anticipat si multa sanatate tuturor!
1 comentarii
0
08-10-2008, ora 00:00
Dr. Bociu Crina
Obstetrica-ginecologie, Londra
Dr. Bociu Crina
e posibil şi reacţie adversă.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.