Oxiuri sau viermisori

05-12-2017
Dadi86
Nu este medic/terapeut
Dadi86
Buna. Va rog sa ma ajutati cu un sfat.De câteva zile am un disconfort in zona fundului in special seara si noaptea.Se intampla si in cursul zilei.Simt ca o mancarime, ca si niste crampe mai exact ca s-ar misca ceva acolo.Nu am gasit sa elimin ceva viermisor.Am dus o analiza de scaun dar a iesit ok.
Am luat acum seară o doza de 400 mg de albendazol.In cat timp isi va face efectul ? Oare ce poate fi ? Ce medic se ocupă cu diagnosticarea acestor simptome ? Multumesc
10 comentarii
0
06-12-2017, ora 08:16
Dr. Adrian Platon
Chirurgie generala, Bucuresti
Dr. Adrian Platon
Buna ziua.
Ar trebui sa faceti un consult chirurgie generala, cu examinare si tuseu rectal.
0
07-12-2017, ora 15:47
Dadi86
Nu este medic/terapeut
Dadi86
In urma analizei de scaun mi-a iesit prezent Strongyloides stercoralis.Ce inseamna ? Ce tratament de urmez pana ajung la medicul de familie ? Multumesc
0
07-12-2017, ora 16:28
Dr. Adrian Platon
Chirurgie generala, Bucuresti
Dr. Adrian Platon
Buna ziua.
Tratamentul vi-l recomanda un medic specialist boli infectioase.
0
07-12-2017, ora 20:31
Dadi86
Nu este medic/terapeut
Dadi86
Am fost la medicul de la infectioase si a spus sa beau albendazol 3 zile de 400 mg.Medicul de familie a spus sa beau 4 zile.Am inceput sa elimin viermisorii.Nu stiu exact cate zile sa beau.Multumesc
0
07-12-2017, ora 23:58
Dr. Adrian Platon
Chirurgie generala, Bucuresti
Dr. Adrian Platon
Buna ziua.
Tratamentul vi-l recomanda un medic specialist boli infectioase
0
08-12-2017, ora 07:35
Dadi86
Nu este medic/terapeut
Dadi86
Multumesc frumos pentru răspunsuri.
0
08-12-2017, ora 19:57
Dadi86
Nu este medic/terapeut
Dadi86
Am uitat sa întreb.Acest parazit se poate transmite mai departe si cum ? Ce sa am grija ? Multumesc
0
09-12-2017, ora 00:07
Dr. Adrian Platon
Chirurgie generala, Bucuresti
Dr. Adrian Platon
Buna ziua.
Raspunsul vi-l poate da tot un medic specialist boli infectioase
0
28-12-2017, ora 16:48
Dadi86
Nu este medic/terapeut
Dadi86
Buna seara ! Pentru siguranta doresc sa mai beau o tura de albendazol.Problema este ca i-au de ieri antibiotic zinnat de 500 mg.Trebuie sa astept sa termin tratamentul si doar apoi sa beau ? Multumesc mult.
0
28-12-2017, ora 17:16
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Albendazolul este foarte toxic pentru ficat. Nu se ia fara stirea medicului si in plus fata de ce v-a recomandat el.
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Varicoline
Senzație de greutate și durere în picioare? Din anul 1997 suntem în România și tratăm varice fără operație și fără internare. La Varicoline, beneficiați de servicii medicale la cele mai înalte standarde, efectuate de profesioniști cu o rată de succes între 93-97%! Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.