Palpitații, oboseala, leșin, colon iritabil, balonare, confuzie | Forumul Medical ROmedic

Palpitații, oboseala, leșin, colon iritabil, balonare, confuzie

20-04-2023
ionutble92
Nu este medic/terapeut
ionutble92
Bună ziua numele meu este Ionuț de profesie sunt inginer constructor am 30 de ani și de aproximativ 1 an de zile am niște probleme foarte ciudate și nu știu ce sa fac.
Totul a început într o seara după un consum de alcool în cantități mai mari, m am trezit pe la jumătatea nopții cu bătăi rapide de inima în jur de 120 130 bătăi regulate dar rapide. M am panicat foarte tare în acea seara m am ridicat din pat, m am dus la geam am luat aer am băut apa într-un final m am calmat și am reușit sa adorm. După acest episod am început în fiecare seara sa am aceasta problema cu palpitațiile la ora fixa adică 4, ma trezeam brusc și începea ca o agitație sa se formeze în mine și începeau și palpitațiile care durau câteva minute maxim 5.

Tot în acea perioada am început sa am și probleme digestive am devenit constipat, aveam o durere în partea stânga a pieptului sub coaste orice mâncăm îmi provoca reflux gastro, eram foarte balonat și cel mai important după mâncare aveam palpitații care și acum le am ma rog bătăi sesizabile de inima. Știu ca nu reușeam sa merg la wc astfel ca am început sa beau niște chestii pentru digestie și după ce am mers la wc am observat o chestie ciudata în scaunul meu care la fel ma speriat foarte tare și am ajuns la urgente unde mi s-au făcut toate analizele posibile plus electrocardiograma și nu mi a ieșit nimic decât o disnonie neurovegetativa, am primit niște pastile de stres și magneziu.

A urmat o întreaga perioada cu analize medicale 3 controale la inima unde mi sa făcut dopler, ekg, holter toate bune, analize sânge, tiroida, vitamina D, calciu magneziu cortizol seleniu screening anemie și multe altele care au costat destul de mult și care au ieșit toate bune mai puțin un pic de colesterol ldl 140 din ce țin minte în rest toate bune.