Pata rosie pe preput vizibila

18-07-2012
Deceneu
Nu este medic/terapeut
Deceneu
De câteva săptămâni mi-a apărut pe prepuţ, puţin lateral stânga, o pată roşie, ce este puţin vizibilă atunci când nu fac sex şi destul de roşie după actele sexuale.Glandul, la bază e puţin roşu iar pielea de pe el nu stă întinsă, este zbârcită.Nu am dureri din cauza aceasta dar am senzaţia că pe zi ce trece se tot agravează.Oare să fie candidoză? Şi din start aş vrea să îmi spuneţi că nu este cancer...mersi anticipat!
8 comentarii
0
18-07-2012, ora 13:03
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Te rugam sa iti faci o programare la un medic dermato-venero. Diagnostic nu iti poate da nici un medic pana nu te vede si pana nu iti face analizele de rigoare. Te rugam, nu neglija si mergi la medic!
0
18-07-2012, ora 23:06
Deceneu
Nu este medic/terapeut
Deceneu
Alte pareri?
0
19-07-2012, ora 14:00
Deceneu
Nu este medic/terapeut
Deceneu
Nimeni n-are nici cea mai vagă bănuială ? Singurul dermatolog din Tecuci este o femeie şi nu aş putea să merg la ea...vă daţi seama.
0
19-07-2012, ora 14:07
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Din pacate tot acolo va tb sa mergi, la medic. Si chiar dc este femeie, medicul este un profesionist. Pt sanatatea ta, aceasta este recomandarea.
0
20-07-2012, ora 00:04
Dr. Alexe Raluca Maria
Medicina interna, Ploiesti, Prahova
Dr. Alexe Raluca Maria
Ce te face sa crezi ca nu este cazul sa mergi la un dermatolog femeie? Nu este cazul sa te jenezi. Aceasta este specialitatea dumneaei, pe care o practica zi de zi. Trebuie sa mergi la doctor!!!
0
20-07-2012, ora 10:57
Deceneu
Nu este medic/terapeut
Deceneu
Voiam să zic de ce nu aş vrea să merg, dar mă abţin. Totuşi mersi de sfaturi!
0
20-07-2012, ora 21:38
Deceneu
Nu este medic/terapeut
Deceneu
Şi apropo...măcar dacă se pricepea la munca pe care o face...am o dermatită seboreică de aproximativ 4 ani şi cu cremele pe care mi le-a dat nu mi-a trecut nimic ci mai tare s-a agravat.Cine ştie ce naiba îmi mai spune că am...
0
23-07-2012, ora 13:35
florin02
Nu este medic/terapeut
florin02
Buna ziua am si eu o problema... de 2-3 luni mi-a aparut in zona testiculelor o pata de culoare alba care imi provoaca mancarimi puternice, plus imi apar niste urme albe, ceva care seamana cu matreata. Va rog ajutor !
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Penisul normal vs penisul anormal - dimensiuni, caracteristici, limite
  • Lucruri pe care nu le știai despre penisul tău
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.