Pauza anticonceptionale?

26-01-2010
Licuriciu
Nu este medic/terapeut
Licuriciu
As vrea si eu sa stiu, va rog, cand anume trebuie sa fac pauza. le iau de 8 luni si pana acum nu am facut nici o pauza. este gresit? cand anume trebuie sa fac si cat????
8 comentarii
0
28-01-2010, ora 10:54
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Facand pauze nu veti avea nici un avantaj, in schimb pot aparea neplacerile tipice opririi si reluarii anticoncpetionalelor, dintre care tulburarile de ciclu sunt cele mai frecvente.
0
03-02-2010, ora 00:05
Bybushka
Nu este medic/terapeut
Bybushka
Am si eu o nelamurire...as vrea sa fac o pauza la anticonceptionalele pe care le iau de 2 ani...de fapt as vrea sa renunt definitiv la ele.Cand anume trebuie sa le intrerup?Imediat dupa terminarea menstruatiei sau trebuie sa mai iau o luna anticonceptionalele in paralel cu o alta metoda contraceptiva ( prezervativ ) ?
Va multumesc ! Astept raspuns!
0
03-02-2010, ora 07:40
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Anticonceptionalele se intrerup la terminarea foliei, nemaiîncepând altă folie. Acest lucru nu are legătură cu durata sngerării.
Nu este nevoie să folosiţi prezervativ, decât dacă doriţi să nu aveţi copii.
0
03-02-2010, ora 11:35
Licuriciu
Nu este medic/terapeut
Licuriciu
As dori si eu sa stiu care sunt alimentele care reduc, anuleaza efectul anticonceptionalelor...?!
Va multumesc.
0
04-02-2010, ora 01:22
Bybushka
Nu este medic/terapeut
Bybushka
Multumesc mult de raspuns! Am doar 18 ani...inca nu imi doresc un copil, mai tarziu! :) O sa folosesc o alta metoda contraceptiva (prezervativ).
0
04-02-2010, ora 12:49
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nici un aliment nu este cunoscut ca ar reduce pana la niveluri nesigure efectul anticonceptionalelor, desi pe unele prospecte apare acest lucru. De exemplu se vorbeste despre grapefruit sau despre ceai verde ori alte ceaiuri. Este o exagerare. Ar trebui ca cineva sa manance mai multe sacose de grapefruit ca sa anuleze efectul contraceptiv.

Exista insa medicamente (unele înregistrate ca suplimente alimentare) care, intr-adevar, pot anula efectul contraceptiv, asta e cu totul altceva.
0
04-02-2010, ora 13:13
Licuriciu
Nu este medic/terapeut
Licuriciu
Multumesc mult pt. raspuns! Acum sunt mai linistita.
0
25-05-2012, ora 18:29
mihaelamirela
Nu este medic/terapeut
mihaelamirela
Buna ziua! Iau anticonceptioanle Yasemin de 1 an si 5 luni si as dori sa va intreb daca este indicat sa fac o pauza?
Va multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.