pauza anticonceptionale-intarziere menstruatie

11-11-2009
alesb
Nu este medic/terapeut
alesb
Buna seara! am o mare problema acum 2 luni am intrerupt anticonceptionalele(miligest). in prima luna de pauza mi-a intraziat CM 2 zile si mi-a venit normal iar acum in luna a doua mi-a intaziat 6 zile si cred ca va mai intazia. eu mi-am facut la 5 si 6 zile de intarziere un test de sarcina si au iesit negative, mentionez ca m-am protejat cu prezervativ dar doar inainte de a fi in "punctul culminant". Vreau sa stiu ce sfaturi imi dati, imi este frica sa nu ma ceva grav. eu am mai patit-o cand mi-a venit deabia a 41 zi dar atunci am luat duphaston la recomandarea medicului. e posibil sa fiu insarcinata ? sunt disperata nu stiu ce sa fac ca sa imi vina1 astep raspunsurile voastre si a unui doctor care sa ma sfatuiasca si sa ma indrume! va multumesc
3 comentarii
0
12-11-2009, ora 23:04
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
O sarcina nu e exclusa, deci trebuie sa incepeti prin a face un test de sarcina. Dar varianta cea mai probabila este ca e vorba de o dereglare ce survine de multe ori dupa tratamentul cu hormoni. In acest caz este necesar sa aveti un pic de rabdare, fiindca de cele mai multe ori ciclul se reia spontan.
0
13-11-2009, ora 08:11
alesb
Nu este medic/terapeut
alesb
Multumesc pentru raspuns! azi mi-am facut un test de sarcina dupa o saptamana de intarziere si mi-a iesit negativ! e posibil daca e vb de o sarcina sa nu se fi aratat pana acum? eu am inceput de ieri sa beau ceai de pelin si coada soricelului am auzit ca ajuta pentru reglarea ciclului si pentru ajutarea unui ciclu spontan! ce spuneti despre aceste ceaiuri ma poate ajuta? astept un raspuns din partea dumneavoastra, domnule doctor!
0
15-11-2009, ora 14:07
Petronela ela
Nu este medic/terapeut
Petronela ela
Buna ziua!As dori si eu niste informati, eu pana acum o luna am luat yasmin dar m-am imbolnavit si a trebuit sa iau antibiotice, iar doctorul mia spus sa opresc anticonceptinalele luna aceasta iar acum nu mia venit ciclul.Este posibila o dereglare hormonala? As putea sa incep sa iau yasmin si fara sa imi vina ciclul pt a se putea regla din nou, mentionez ca inainte de folosirea pastilelor aveam ciclul dereglat. Va multumesc anticipat! Astept un raspuns!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.