pauza cu anticonceptionale

15-10-2007
K@rina
Nu este medic/terapeut
K@rina
buna, am si eu o intrebare.am luat harmonet 2 ani de zile, dupa care medicul mi'a zis sa fac o pauza (pe care o fac acum )... faza este ca mi'a intarziat menstruatia deja cu 3 zile...si incep sa fiu stresata...sunt normale dereglarile menstruatiei in timpul pauzei cu anticonceptionale? Va multumesc.
2 comentarii
0
21-10-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Da, dereglările menstruale timp de 3 luni la întreruperea unui anticoncepţional sunt absolut normale.
0
28-04-2011, ora 15:05
unik_kittutza
Nu este medic/terapeut
unik_kittutza
Buna ziua.va rog frumos sa ma lamuriti si pe mine.
Folosesc anticonceptionalele Logest de 6 luni, am inteles ca trebuie sa fac o pauza cateva luni pentru ca organismul sa obijnuieste cu ele si apoi nu-si mai fac efectul, este adevarat? la ce perioada trebuie sa fac pauza si cat timp? daca nu fac pauza deloc ce se poate intampla?
Va multumesc pentru timpul acordat.numai bine.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.