Penis curbat

15-03-2013
rares50
Nu este medic/terapeut
rares50
Salut..am o 'problema' si as vrea sa imi corfirm acest lucru..si sa caut sa il remediez.
Am 17 ani iar penisul meu in stare de erectie este curbat de la mijloc in jos, dupa ochi unghiul este destul de mare.
Tot timpul ma intreb oare care este motivul : modul de asezare in boxeri, masturbarea...nu am avut o idee clara..dar acum ceva timp am stat si am analizat situatia si am realizat ca aceasta curbare este facuta din vina mea.
La inceputul perioadei de pubertate ( gen 12 ani) atunci cand penisul meu a inceput sa creasca aveam prostul obicei atunci cand era in erectie...sa il imbing pur si simplu cu mana in jos, daca eram la scoala sau intr-un loc care era plin de lume.
Acest lucru l-am facut de mai multe ori dar abea acum realizez prostia.
As dori sa stiu cum as putea remedia acest lucru.. daca sunt exercitii sau medicamente sau chiar daca este nevoie sa merg la doctor..nu are importanta as vrea sa am un penis normal.
Multumesc.
3 comentarii
0
16-03-2013, ora 15:32
darc01
Nu este medic/terapeut
darc01
Opereaza-l! si poate il si maresti, si-atunci nu cred ca vei mai avea probleme.( e mare gradina domnului!)
0
21-03-2013, ora 08:56
Didescu
Nu este medic/terapeut
Didescu
Eu cred ca nu este o problema ca este curbat. Nu toate penisurile sunt lafel.
0
02-04-2013, ora 01:10
maius
Nu este medic/terapeut
maius
SI EU AM ACEASI PROBLEMA, eu cred ca e din cauza masturbarii. eu cand ma masturbez il tin din dreapta, iar ele este curbat spre stanga. si nu cred ca se poate repara. rares50 sa stii ca noi doi vom fi mai iubiti de fete, ptr ca le atingem unde altii din pacate nu ajung. !!!! la mn e putin de vreun 1.5cm.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
06-06-2023, ora 10:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Clinicaon