pete maro-psoriazis?

08-05-2008
anemona.
Nu este medic/terapeut
anemona.
Am o boala de piele..pe care doctorii au diagnosticat-o ca fiind psoriazis gutat.Am urmat un tratament pe baza de unguente (dermovat) vintamina A si ceva antibiotice..leziunile au disparut dar in locul lor au ramas niste pete maronii..care nu ma deranjeaza fizic..doar estetic.Acum este vorba tot de psoriazis intr-o alta forma a bolii sau este vorba despre o alta boala?
3 comentarii
0
08-05-2008, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Acele pete maronii vor disparea dupa ce va veti expune la soare.
0
14-04-2009, ora 17:13
msternknw
Nu este medic/terapeut
msternknw
mi-a aparut o pata maro pe interiorul piciorului care observ ca se intinde ca suprafata si cateodata ma mananca si este inflamata/ce sa fac sau ce poate fii ?acelasi psoriazis?este tratabila ?este transmisibila?
0
14-04-2009, ora 21:13
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Cam multe intrebari pentru cineva care nu v-a examinat!
Posibil sa fie vorba despre o ciuperca, insa tot dermatologul va va face un examen micologic.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Stigmatizarea socială este frecvent percepută în rândul pacienților cu psoriazis
  • Proteinele microflorei bacteriene de la nivelul pielii pot oferi protecție împotriva unor boli
  • Pierderea în greutate ar putea ameliora simptomele psoriazisului
  • FDA a aprobat un nou medicament împotriva psoriazisului
  • Psoriazisul ar putea fi prevenit cu extractul de vanilie artificial
  • Tratamentul psoriazisului cu inhibitori PDE4
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.