Pete negre in campul vizual

01-04-2008
gabri.ella
Nu este medic/terapeut
gabri.ella
Caut un tratament pentru pentru petele negre care apar in campul vizual la lumina puternica? aceste pete se misca o data cu privirea si e destul de incomfortabil si obositor. s-au accentuat o data cu trecerea anilor..medicul oftalmolog nu mi-a dat un diagnostic...a precizat doar ca ele nu mai dispar si ca trebuie sa iau tratament de hranire a ochilor (nutrof).
Multumesc!
4 comentarii
0
01-04-2008, ora 00:00
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Petele sau punctele negre pe care la descrii, oftalmologii le numesc miodezopsii; Ce varsta aveti? Frecvent se datoreaza modificarilor vitreene; cu varsta, mai frecvent in miopie apar modificari vitreene sub forma de condensari( degeneresceta vitreana);O sugestie terapeutica: Vitreoclar 1 tb pe zi, timp de trei luni, pauza trei luni, apoi cura lunar, trei luni pauza, a la longue; zilnic, cel putin 1 mar consum de afine sau sirop de afine;Numai bine
0
02-04-2008, ora 00:00
andera26
Nu este medic/terapeut
andera26
vad si eu la fel cu ohiul stang - un punct negru.. am fost la control dar nu mi s-a pus niciun diagnostic... am inteles ca nu se trateaza iar cu trecerea timpului punctul se va mari.. asa este?
0
02-04-2008, ora 00:00
gabri.ella
Nu este medic/terapeut
gabri.ella
La mine s-au accentuat si au devenit imposibil de ignorat...Am 26 de ani. Am inceput tratament cu Nutrof si vreau sa imi cumpar si sirop de afine!
Multumesc Elina!..
0
25-04-2008, ora 00:00
dez
Nu este medic/terapeut
dez
Buna ziua,

as dori si eu, va rog opinia d-voastra.Am fost depistata cu giardia si heliobacter pilori, restul rezultatelor fiind bune.Fac tratament acum, dar ma confrunt cu aceeasi problema, a petelor negre pe ochiul sting, ca niste ate (le vad transparente, corp transparent.iar uneori, depinde de lumina ate negre)pe ociul sting si acum vad un mic punct negru si pe ochiul drept.Sint ingrijorata...doctorul ofttalomog mi-a prescris Vitrolclar si Glutamag B6 si mi-a spus sa ma inarmez cu o gramada de rabdare...pentru ca rezultatul atelor...sint toxinele date de giardia in sistem...as dori opinia, sugestiile d-voastra.

Cu multumiri,
Dez

PS.Este adevarat ca giardia da reactii oculare?Multumesc.ma inspaiminta cind vad amestecul de ate...
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ochelari care pot reduce progresul miopiei la copii
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.