Pete pe piele.. ca o muscatura de tantar

07-04-2015
Madalina99
Nu este medic/terapeut
Madalina99
Buna ziua, acum 2 saptamani de zile mi.au aparut pe burta doua pete ca si cum ar fii o muscatura de tantar, nu le-am bagat in seama am spus ca ar fii o iritatie ceva dar a doua zi m-am umplut de aceste 'muscaturi de tantari ' pe burta, sani, piept si spate. Am fost la medicul dermatolog si mi-a spus ca as avea piritiazis rozat sau o alergie. Am fost la medicul alergolog si mi-a facut testul de alergie care a fost negativ. Intre timp am citit pe net tot felul de chestii si m.am speriat am fost si mi-am facut tpha pt sifilis care a iesit negativ, mai trebuie sa fac si vdrl ? Petele nu dispar ba din contra cand ies din dus se vad si mai rau cateodata sunt insotite de manacarimi medicul dermatolog mi.a dat ketoderm solutie si un spray care ma dau inainte de somn dar atunci cand ma dau cu el sunt anumite pete care ma ustura. Acum piele este uscata si se cojes petele, poate fii ceva grav ? Poate fii sifilis? Vreau sa precizez ca nu sunt in tara si nu stiu unde sa ma mai duc. Va multumesc, o zi buna va doresc.
3 comentarii
0
08-04-2015, ora 16:28
Dr. Mariana Grigore
Dermatovenerologie, Bucuresti
Dr. Mariana Grigore
Buna ziua. In cazul in care este pitiriazis rozat, dupa cum v-a zis medicul dermatolog, evolutia acestuia dureaza in medie 6 saptamani, este o boala autolimitata, virala, dar in unele cazuri poate dura mai mult. Tratamentul este doar simptomatic pe baza de antihistaminice (pentru prurit-de ex desloratadina 1 tb pe zi seara 14 zile) si un corticoid topic cu potenta medie, 2 aplicatii pe zi. Sifilisul poate imbraca cele mai inselatoare aspecte clinice (de aceea se si numeste "marele imitator"), iar analizele se fac intotdeauna impreuna (VDRL si TPHA). Ketoderm reprezinta un tratament pentru o infectie fungica (ciuperca), iar pitiriazisul rozat (in cazul in care acesta este diagnosticul dv) este o infectie virala, asemanatoare bolilor copilariei.
0
09-04-2015, ora 09:51
esterh
Nu este medic/terapeut
esterh
buna ziua, am o fetita de 1 an si de la varsta de 3 luni a inceput sa tuseasca si bineinteles ca am fost la pediatru de mai multe ori si a luat tot felul de siropuri de tuse si antibiotice iar la 4 luni jumate ne-a internat in spital unde i s-a facut tratament injectabil in vena.dupa 1 saptamina de spital am mers acasa dar nu a durat mai mult de 2 sapt ca iar a inceput sa tuseasca si tot asa o tinem de 9 luni incoace.Acuma -s 3 saptamini de cand a terminat injectii ce le-am facut cu medicul de familie ampicilina cu gentamicina si nici la 2 sapt dupa injectii iar a facut rosuu in gat si a tusit si iar i-am dat antibiotic 1 sapt, cred k toate antibioticele i-am dat de la ospamox pina la zinat, tot ce este.luni a terminat antibioticul keflex si miercuri iar a inceput sa tuseasca nu des dar tuseste si credeti0ma ca am fost tot pe la medici si nu mai stiu ce sa fac sunt disperata nu stiu ce sa-i mai dau.are greutatea normala la varsta ei. ii ies si dintiii, i-au iesit acuma 4 odata dar ma dispera tusea. va rog din suflet sa imi dati un sfat
0
10-04-2015, ora 12:21
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
esterh

Trebuie sa postati un topic nou pe sectiunea ORL. Ati postat la dermatologie.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Pete rosii pe piele - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.