Pete rosi si cosuri pe fata

22-06-2011
loricris91
Nu este medic/terapeut
loricris91
Buna seara...am si eu o problema.De aproximativ 3 zile au inceput sa imi apara niste pete rosi, la inceput au fost doar pe fata(pometi mai exact) de acolo a ajuns pe piept si pe umeri...atat.ma mananca si parca ma inteapa...problema este ca acum au inceput sa imi iasa pe fata niste cosulete mici unul langa altu.precizez ca nu am avut nici ten acneic, tenul meu este gras.la inceput am crezut ca este o alergie la paru de caine...am un caine pechinez si l, am tuns de curand si m.am gandit ca poate fii de la parul sau poate de la solutia antipurici.
astept un rasp.
este ceva grav?
este necesar sa vad un doctor?
multumesc frumos.
7 comentarii
0
22-06-2011, ora 01:43
loricris91
Nu este medic/terapeut
loricris91
am uitat sa mentionez ca petele apar brusc si dispar dupa maxim 20 de minute.practic asa se intampla de 3 zile...si imi apar numai cand sunt in casa...cand ies afara nu imi apar.
0
22-06-2011, ora 08:33
Dr. Adelina Batog
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Adelina Batog
Buna ziua,
Daca petele rosii apar si dispar si sunt pruriginoase (mananca) probabil este vorba de o manifestare alergica.
Puteti incerca sa luati antihistaminic (Claritine, Telfast, Clorfeniramin), sa tineti regim alimentar (carne pui, cartofi, morcovi, orez, mere, apa plata) si sa vedeti daca leziunile dispar. Daca ele persista e bine sa mergeti la un dermatolog.
Numai bine,
0
22-06-2011, ora 15:58
loricris91
Nu este medic/terapeut
loricris91
multumesc frumos
0
05-08-2011, ora 22:31
spadasin
Nu este medic/terapeut
spadasin
Buna seara! Daca ma-ti ajuta si pe mine, va rog frumos!Sa va explic:am 20 de ani, acum vreo 3 ani am avut probleme cu acneele, dupa multe tratamente, am scapat acum un an si jumatate, insa acum un an am patit poate ceva mai rau decat acneele, mi-au aparut pete rosi la mijlocul frunti, pe o portiune cam de 5 cm, si nas la fel il am rosu, si pe langa nas si pe partea dreapta si pe partea stanga, si pe la mustata, la fel, si asta nu e nimic, imi apare si coji albe, peste si daca incerc sa le i-au ma inrosesc mai tare, tinand cont ca daca ma spal acelasi lucru patesc poate mai rau, si cateodata ma mananca, si asta patesc si iarna si vara, e la fel, si m-am dus la doctorul de la familie si mi-a recomandat Doxicilina, Flonidan, si imi trece dar pe o perioada foarte scurta, adica vreo 2-3 zile si dupa imi apar dinou, si eu nu ma pot gandi ca o sa traiesc toata viata cu pastile, sa imi treaca pe o perioada foarte scurta, nici numai suport sa ma uit in oglinda, sa ma vad cu prieteni, evit totul! Va multumesc!Si astept un raspuns!
0
06-08-2011, ora 14:39
spadasin
Nu este medic/terapeut
spadasin
Imi puteti spune si mie, va rog frumos, un indemn, ceva, ce ar trebui sa fac, ce am?!?!
0
08-08-2011, ora 08:50
Dr. Adelina Batog
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Adelina Batog
Buna ziua,
S-ar putea sa aveti dermatita seboreica. Aceasta este o conditie ce apare de obicei in situatii de stress, oboseala, consum de alimente si bauturi excitante (ciocolata, cafea, pepsi, cola, acidulat, picant, alcool). Pentru certificarea diagnosticului si pentru tratament adecvat ar trebui sa mergeti la dermatolog.
Numai bine,
0
08-08-2011, ora 12:21
spadasin
Nu este medic/terapeut
spadasin
Aproape tot din ce a-ti spus Dumneavoastra eu le folosesc in fiecare zi!:|.Dar daca i-au creatina, proteine, imi afecteaza si astea?prin tratamnet pot scapa, adica maine ma duc la dermatalog..Multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Vaccinul pentru cosuri (autovaccin acnee)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.