pete rosii pe limba

06-03-2007
ana vasiliu
Nu este medic/terapeut
ana vasiliu
am obervat de ceva timp ca partea din spate a limbii este incarcata si niste pete rosii.dimineta am si niste depozite albicioase in colturile gurii si un ganglion la gat umflat si tare in partea dreapta.ce poate fi?eu m-am gandit la candidoza bucala dar mi-e frica sa nu fie ceva mai grav pt ca am si celelalte probleme.spuneti-mi va rog carui medic sa ma adresez, ce specialitate pentru ca sunt tare speriata va multumesc
3 comentarii
0
07-03-2007, ora 00:00
dr alexandru
Identitate neconfirmată
dr alexandru
Depozitele albicioase din colturile gurii pot fi o candidoza pentru care poti sa aplici Nidolfor. Pentru problema cealalalta trebuie sa te vada un medic (dermatolog, ORL) pentru a stabili exact despre ce e vorba.
Simti ceva la nivelul leziunilor (durere, usturime), ai facut febra, ai probleme cu dantura?
0
07-03-2007, ora 00:00
ana vasiliu
Nu este medic/terapeut
ana vasiliu
va multumesc pt raspuns.nu ma deranjeaza cu nimic leziunile, nu am febra si nici nu ma ustura.acele pete par a fi mai mult niste mici fisuri si sunt doar in partea mai alba din jumatatea din spatele limbiisi se vad rosii pt ca zona e alba.unguent nidoflor am mai folosti odata pt cheilita si am si acum acest unguent dar cum sa-l aplic?in interiorul gurii la colturi?sau pe limba?va multumesc inca o data.
0
07-03-2007, ora 00:00
dr alexandru
Identitate neconfirmată
dr alexandru
Nidoflorul trebuie aplicat la colturile gurii de 2 ori pe zi in strat subtire pana ce problema dispare (n-ar trebui sa dureze mai mult de cateva zile). La nivelul limbii cel mai probabil este tot o candidoza pentru care in faza initiala iti recomand sa iei din farmacie glicerina boraxata cu nistatin - este un preparat "clasic" si nu vei avea probleme sa il gasesti. Cu acest preparat faci badijonari in cavitatea bucala de cateva ori pe zi. Trebuie sa mentii si o igiena dentara corespunzatoare.
Daca problema persista trebuie cautate cauze ce pot favoriza dezvoltarea candidozei bucale sau vazut daca este intr-adevar asa ceva (exista si alte afectiuni dermatologice ce pot simula o candidoza).
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • O nouă abordare în tratamentul candidozei orofaringiene
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.