pete rosii pe umeri

14-09-2009
marianabv
Nu este medic/terapeut
marianabv
am si eu o antrebare prietenul meu are niste pete rosii pe umeri, care par si dupa cateva zile dispar fara mancarimi, ce ar putea fi?
4 comentarii
0
14-09-2009, ora 18:12
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
O urticarie.
0
14-09-2009, ora 19:49
zapgab
Nu este medic/terapeut
zapgab
buna ziua. numele meu este Gabriel si fac un tratament cu medrol, ptr o pareza pe nervul nr 6!! de 1 saptamana de zile au inceput sa imi apara mici bubite rosii, pe umerii, pe ceafa pe sub par, chiar, mai nou pe spate... vreau sa stiu daca e de luat in seama, sau daca este doar o reactie din cauza medicamentului MEDROL!!! fac tratament de 3 1/2 saptamani!! Si vreau sa mai stiu daca poate avea, ca si cauza alimentatia.. sau este doar o simpla reactie adversa!!

Va multumesc anticipat.
0
16-09-2009, ora 12:11
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Probabil ca este vorba despre o acnee cortizonica, adica o reactie adversa la tratament.
0
30-10-2018, ora 20:43
Stefan23r1
Nu este medic/terapeut
Stefan23r1
Buna ziua numele meu este Stefan si mi au aparut niste bube rosi pe umar si in jurul lor pielea este rosie nu am mancarimi si sunt usor pronuntate si nu imi dau seama ce ar putea fi
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Pete rosii pe piele - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.