Pete rozalii pe piele

09-05-2021
CAG
Nu este medic/terapeut
CAG
Buna ziua,
Cam de o saptamana mi-au aparut pe corp mai multe pete rozalii. La inceput in partea stanga a trunchiului apoi s-au inmultit (nu excesiv) si s-au extins si pe partea dreapta, si pe maini. Pana in momentul de fata nu imi creeaza nici un discomfort. Pana ajung la dermatolog, as vrea sa stiu ce ar putea fi.

Multumesc.
5 comentarii
0
09-05-2021, ora 20:44
Dr. Albu Laura
Dermatovenerologie, Cluj-Napoca
Dr. Albu Laura
Fara niste poze macar, ar putea fi foarte multe dintre cele peste 2000 de afectiuni dermatologice. Cel mai sigur mergeti la dermatolog.
0
09-05-2021, ora 22:23
CAG
Nu este medic/terapeut
CAG
https://ibb.co/KNc09DR
https://ibb.co/Fx5RT7q
0
10-05-2021, ora 06:39
Dr. Albu Laura
Dermatovenerologie, Cluj-Napoca
Dr. Albu Laura
Ar putea fi un pitiriasis rozat sau eczematide sau altele. Mergeti la derma pentru examinare si diagnostic corect.
0
10-05-2021, ora 07:30
CAG
Nu este medic/terapeut
CAG
Multumesc mult.
0
15-12-2021, ora 21:31
Inna90
Nu este medic/terapeut
Inna90
Buna ziua doamna dr ! Vin si eu cu eu o intrebare in speranta ca ma puteti ajuta. de vreo 2 sapt doar seara imi apar la incheieturi ( si uneori si pe picioare si incheietura inghinala dar cel mai des pe antebrat si incheieturile mainilor )pete mici rosii nu le pot numi bubite deoarece nu sunt iesite in relief.nu ma mananca imi dispar in maxim o ora infiferent daca iau sau nu un antihistaminic ( claritine/aerius) As vrea sa atasez poze insa nu gasesc vreo sectiune ptr poze..
Multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Pete rosii pe piele - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.