Piele foarte uscata - copil 10 ani

13-05-2010
Dahlia9
Nu este medic/terapeut
Dahlia9
Am un fratior de 10 ani, care are pielea foarte uscata, scalpul prezinta niste coji, care chiar daca sunt indepartate, se refac, si pielea de pe brate si gambe este foarte uscata, arata ca si o coaja albicioasa ca niste solzi de peste. Deasemenea, si sprancenele au inceput sa prezinte aceleasi semne. Am consultat un doctor care ne.a recomandat un sapun mai gras si un sampon special. Va rog sa imi spuneti daca se poate rezolva aceasta problema sau daca se poate ameliora. Va multumesc mult si astept raspunsul vostru.
7 comentarii
0
13-05-2010, ora 23:23
skincod
Nu este medic/terapeut
skincod
Se poate trata si este si foarte simplu. Trebuie sa consultati un medic homeopat. Daca imi spui unde locuiesti iti voi recomanda un medic homeopat bun. Multa sanatate !
0
13-05-2010, ora 23:29
Dahlia9
Nu este medic/terapeut
Dahlia9
Domiciliul nostru e in Suceava, dar eu sunt studenta in Cluj, daca nu cunoasteti din Suceava, imi puteti zice de aici. Va multumesc.
0
13-05-2010, ora 23:41
skincod
Nu este medic/terapeut
skincod
Aici gasiti o lista cu medici homeopati din Cluj si Suceava

http://www.romedic.ro/cabinete/Homeopatie/Cluj/
http://www.romedic.ro/cabinete/Homeopatie/Suceava/
0
13-05-2010, ora 23:42
Dahlia9
Nu este medic/terapeut
Dahlia9
Din cate stiu eu, un homeopat foloseste remedii naturale, nu? O sa fie necesar sa foloseasca respectivele produse toata viata, sau numai pana cand ii trece? Multumesc.
0
13-05-2010, ora 23:48
skincod
Nu este medic/terapeut
skincod
Fiecare caz este un caz aparte, unic. Tot ce pot sa-ti spun este ca, copilul meu s-a vindecat total de aceeasi boala ca si fratiorul tau, intr-o luna.Iar de atunci au trecut 5 ani si nu mai are absolut nimic.
Vezi ca ti-am trimis un mesaj privat.
0
14-05-2010, ora 12:09
mia95
Nu este medic/terapeut
mia95
Buna ziua,