Pierderea copilului

14-08-2007
Ninia
Nu este medic/terapeut
Ninia
Va rog frumos sa ma ajutati urgent cu un raspuns! In urma cu 3 zile am aflat ca sunt insarcinata in 5 saptamani. Medicul mi-a recomandat avortul deoarece eu am un fibrom subseros-pediculat si mi-a zis ca fatul nu se poate dezvolta si astfel exista pericolul de avort spontan. Ajutati-ma va rog cu un sfat deoarece sufar f. mult. Imi este f. greu sa i-au decizia de a face acest avort.Exista oare alta solutie?
4 comentarii
0
14-08-2007, ora 00:00
Laura_Georgiana
Nu este medic/terapeut
Laura_Georgiana
Buna nina...imi pare sincer rau de situatia in care te afli. Deoarece si eu m-as simti la fel ca si tine, te-as sfatui sa mai consulti un medic, sa vedem daca el spune acelasi lucru. Si spun asta pt ca si eu sunt dezamagita de medicii din tara noastra pe motiv ca interpreteaza fiecare cum vrea un diagnostic..la ei nu exista un raspuns corect si concret...bafta!!!!
0
15-08-2007, ora 00:00
Ninia
Nu este medic/terapeut
Ninia
Iti multumesc ca mi-ai raspuns! Am sa mai merg la 2 medici si apoi voi lua o decizie..desi este f. greu sa decid cand imi voi ucide copilul.E trist ca mi se intampla asta, dar toate sunt incercari...as face orice sa ii dau o sansa copilului sa se nasca...poate totusi va lupta si el si eu si vom reusi...Multumesc Gergiana mult de tot.
0
23-07-2008, ora 00:00
iordan laura
Nu este medic/terapeut
iordan laura
buna, eu nu eram insarcinata dar medicul a decis sa-mi scoata fibromul( tot subseros, era mai mare decat uterul) din acelasi motiv, nu am sa pot duce o eventuala sarcina pana la capat, pe 14 iulie am fost operata, daca crezi ca te pot ajuta cu ceva imi poti scrie, a si am uterul intreg sa nu te sperii ca ai sa ramai fara uter, eu si pe trompa si ovarul stang am avut un corp galben dar mi-au fost curatate in timpul operatiei.
0
01-07-2010, ora 14:46
vio27
Nu este medic/terapeut
vio27