pietre la rinichi si fiere, tromboflebita.

27-07-2009
Lizeta
Nu este medic/terapeut
Lizeta
In urma unor dureri puternice de spate si in zona abdominala am facut un ecograf si examen ginecologic. Rezultatul: nisip si pietre la rinichi si fiere, metroanexita bilaterala si vaginita. Sunt si sub tratament cu sintrom 1/2 pastila pe zi, de aproape un an, in urma unei tromboflebite profunde. Dupa tratament de 10 zile cu no-spa, uriclar, rovatinex, amoxicilina, diclofenac si macmiror, plus ceaiuri de cozi de cirese, matase de porumb, ceaiul G luate alternativin cursul unei zile, cred ca ajung de voie la 2 l pe zi, am luat in greutate vre-o 3 - 4 kg si sunt toata umflata, din cap panan-n picioare. Nu mai am dureri abdominale iar peste trei zile urmeaza sa fac testul papanicolau. Ce parare aveti? Care sa fie cauza? Am facut ecograf in luna martie si totul era execelent, nici urma de piatra sau nisip, doar anexita!
6 comentarii
0
28-07-2009, ora 09:12
Dr. Oancea Mihaela
Nefrologie, Bacau
Dr. Oancea Mihaela
Inteleg ca beti in jur de 2 litri pe zi, dar care este diureza ( urina pe 24 de ore )? oricare ar fi aceasta adresati-va unui internist pentru investigatii suplimentare, cauzele edemelor fiind multiple. Pina atunci: FARA SARE, FARA ALCOOL, evitati caldura, stati in pat, hidratati-va dar supravegheati cu atentie cit urinati. E important daca s-a gasit la momentul tromboflebitei o cauza. E posibil sa reluati acum bilantul.
Multa sanatate!
0
28-07-2009, ora 16:18
Lizeta
Nu este medic/terapeut
Lizeta
Multumesc pentru raspuns.
Nu stiu exact care este diureza, merg destul de des la baie, dar e mai dificil sa aflu diureza deoarece merg la serviciu, mai am si deplasari in teren.
Fara alcol sigur. Cu sarea e mai greu, deoarece gatesc pentru toata familia si nu se poate chiar fara nici un pic de sare, iar de pus separat in farfurie.. nu are nici un gut mancarea.
Nu am timp sa ma odihnesc suficient, de stat in pat... cam 5 - 6ore de somn pe noapte, cu intrerupere pt mers la baie. caldura nu am cum s-o evit, e peste tot, mai ales in birou (nu avem ac si mai suntem si cu ferestrele pe sud).
Cauza tromboflebitei? Nu se stie inca, singura cauza probabila e consumul de anticonceptionale orale (cam 7 - 8 ani, cu pauze, in ultimul timp al luat yasmine). Nu beau, nu fumez, am o greutate normala (1, 63 inaltime si 53 kg, acum am 56 - 57). Am facut tot felul de teste de coagulare, s-a suspectat sindrom antifosfolipidic, mi-au iesit anticorpi aB2GI mariti in urma unor analize la Fundeni, asta in martie, ultimele analize de la Fundeni erau OK, in schimb DD-meri (sfarsitul lunii mai, la Colentina)erau de 8 ori mai mari decat in mod normal. Medicul internist care ma trateaza de aprope un an mi-a zis sa merg la o manastire sa ma rog, ca nu mai stie ce sa creada. Pietrele la rinichi si fiere le-am depistat acum 2 sapt cand am observat cheaguri de sange in urina, tot de atunci si am inceput si tratamentul la recomandarea medicului de familie.
0
29-07-2009, ora 10:43
Dr. Oancea Mihaela
Nefrologie, Bacau
Dr. Oancea Mihaela
D dimerii ar putea fi crescuti datorita tratamentului anticoagulant, desi nu stiu daca pina la aceasta valoare. Sdr antifosfolipidic ar fi o explicatie pentru tromboflebita dar nu pentru retentia hidrosalina, mai ales daca edemele sunt generalizate.
Cum medicul dvs va trimite la manastire sa va rugati, neaparat trebuie sa cereti o a doua opinie, adica incercati sa mergeti intr-o clinica universitara de medicina interna pentru o noua evaluare. E dificil sa-mi dau cu parerea asupra cauzei edemelor in acest fel, aveti nevoie de analize amanuntite. Pot sa exclud rinichiul drept cauza daca va faceti un sumar de urina si eventual o urocultura.
In continuare, incercati un regim hiposodat adica pe cit de nesarat se poate. FFF IMPORTANT nu va administrati diuretice din proprie initiativa, pot duce la cresterea viscozitatii sg cu risc de tromboza venoasa.
Multa sanatate
0
29-07-2009, ora 11:22
Lizeta
Nu este medic/terapeut
Lizeta
Multumesc, maine dimineata merg la medicul de familie.
Tratamentul cu sintrom nu influenteaza analizele de urina? Atunci cand am efectuat testele pt sindrom antifosfolipidic, inclusiv ddmeri si coagulare (ianuarie, martie si mai) am intrerupt administrarea sintrom-ului cu 7 - 10 zile inainte de teste. Pana atunci nu am efectuat aceste teste deoarece era riscant sa intrerup anticoagulantul inainte de minim 6 luni cat e recomandat tratamentul pt tromboza. Presupun ca ar trebui sa intrerup si acum sintrom-ul, dar ultimele teste INR sunt cam mici 2 in 30 iunie si 1, 47 in 16 iulie.
Pietrele la rinichi sau format din cauza apei. Dar cele la fiere? Medicul de la ecograf mi-a spus ca trebuie sa fac si teste de colesterul. Am citit pe internet diverse articole din care am dedus ca calculi biliari au legatura directa cu metabolizarea grasimililor. Ce nu pot sa inteleg este cum de s-au format asa de repede acesti calculi! sau ecograful nu e bun? in martie chiar nu aveam absolut nimic la rinichi si fiere?
Stiu ca e nevoie de niste analize complexe, nici nu stiu prea bine cine in masura sa mi le recomande! Nu mi-am facut niciodata teste de colesterol, cand am ajuns la spital era prea tarziu sa mi se faca analize de sange pt ca am fost pusa urgent pe heparina in perfuzie continua. Chirurgul care m-a tratat initial a spus ca nu conteaza cauza, important era sa stopeze evolutia trombului deoarece era risc foarte mare de embolism pulmonar. Am 36 de ani si nu prea am luat in seama durerile ~usoare~, pana cand nu am picat din picioare nu am mers la medic. Eu sunt foarte optimista de felul meu si nu prea am grija de mine, stiu ca ar trebui sa-mi schimb stilul de viata si modul de gandire, dar... e cam dificil.
0
29-07-2009, ora 14:36
Dr. Oancea Mihaela
Nefrologie, Bacau
Dr. Oancea Mihaela
Nu, tratamentul cu sintrom nu influenteaza sumarul de urina, cu exceptia hematuriei posibile in cazul supradozajului, ceea ce nu e cazul.
Personal cred ca dvs aveti doua probleme distincte:
1. litiaza renala si cea biliara, care bineinteles ca nu s-au format peste noapte si aproape sigur erau prezente si in luna martie.
2. sdr antifosfolipidic si sdr edematos cu TVP in antrecedente- nu stiu acum in ce relatie sunt. pe aceasta linie trebuie sa faceti investigatii cred eu, intr-un serviciu specializat de medicina interna sau cardiologie, si va recomand cu insistenta o clinica universitara.
3. problema dislipidemiei este ceva minor, desi poate fi legata de calculii biliari, si se rezolva f usor cu tratament medicam si regim.
Mult succes!
0
18-02-2013, ora 14:18
delllia
Nu este medic/terapeut
delllia
daca cititi despre pietre la vezica biliara o sa vedeti cine este vinovatul carte lui andreea moritz scrie cu lux de amanunte ca majoritatea bolilor sunt de la litiaza biliara
gasiti articole referitoare la aceasta boala si tratamentul pentru eliminarea pietrelor, garantie 100% si eu l-am facut. dupa aceea dispare si ulcer si gastrita si tot.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Pietrele la fiere pot crește cu o cincime riscul apariției bolilor de inimă
  • Calculi urinari - reguli de alimentație și hidratare
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.