pitiriasis rosat gilbert

31-07-2009
catalin kircann
Nu este medic/terapeut
catalin kircann
am 32 de ani si de de mai bine de 10 ani an de an imi apar aceste pete roz.am fost la mai multi dermatologi si mi-au zis ca e PRG.mi-au fost recomandate mai multe solutii preparate in farmacie iar in ultimul timp travocort.nu am obtinut nici un rezultat.de 3 ani am si diabet zaharat.locuiesc in Italia unde vara e foarte cald si umiditatea mare ceea ce imi creeaza un disconfort oribil.nu stiu cui sa ma mai adresez.ce tratament sa urmez?va multumesc mult!
2 comentarii
0
31-07-2009, ora 08:54
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Nu aveti nici o sansa sa va vindecati cu medicina clasica. Incercarile de pana acum va sunt ca dovada clara.
De vina nu sunt medicii ci medicina.
Daca doriti vindecare consultati un medic homeopat, aveti incredere si rabdare, caci va spun din experienta. Medici homeopati gasiti peste tot.
La baza acestor pete pot sta o problema sufleteasca nerecunscuta de dvoastra. Dupa experienta mea
la problemele de piele este o problema intre mama-copil, tata-copil, lipsa de afectiune de la parinti, abuzul sexual al copiilor de catre parinti sau altii, decesul timpuriu al parintilor sau orfanat, etc.
In plus diabetul Dvoastra arata inca odata ca ati avut o lipsa de afectiune din parteaa parintilor sau poate chiar a partenerului.

Pancreasul si deci diabetul are de aface lipsa de afectiune si iubire (de la sot, parinti) iar petele cu ceva din copilarie, daca nu cumva sunt numai urmarea directa a diabetului.

Nu am intalnit un singur caz de diabet sa nu fie asa.

Problemele dvoastra de sanatate au la baza probleme sufletesti, ca la orice boala iar homeopatia va va ajuta sa le rezolvati.Cu medicamente chimice nu puteti vindeca problemele sufletesti.

Pentru a va usura acest proces incercati paralel si remediile din florile Bach. Cumparati-va un set, nu costa mult, in jur de 40 euro.