pitiriazis versicolor

12-02-2009
Pdyana
Nu este medic/terapeut
Pdyana
Am fost la medicul dermatolog si mi s-a spus ca am pitiriazis versicolor, insa as dori sa stiu care e diferenta dintre acesta si pitiriazis rozat deorece mi se pare ca as avea pitiriazis rozat, deoarece mi-a aparut mai intai o pata mare pe langa cot si dupa vreo 2-3 zile au aparut mai multe pe mana, abdomen, piept, si picioare de la genunchi in sus. Mi-a dat un tretament de 2 sap cu Sampon SQUAPHARE S, Travocort crema.
Inainte de a aparea aceste pete am fost racita cam 4 saptamani.
Deasemeea as vrea sa intreb daca aceste pete pot aparea si in par?

Va multumesc.
3 comentarii
0
12-02-2009, ora 13:29
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Da, pot reapare, dar cu Travocort dat pe piele curata, pot disparea chiar sin 24 de ore. Dar nu-i nimic grav, doar deranjeaza estetic. Tine-te de recomandarea medicului! Numai Bine!
0
12-02-2009, ora 19:22
Pdyana
Nu este medic/terapeut
Pdyana
As vrea sa mai stiu dak e molipsitor?

Pot sa mai imbolnavesc si pe altii sa evit aglomeratiile.
0
12-02-2009, ora 20:25
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Stai linistita, nu e molipsitor! Eu am avut acum mai multi ani si trece, chiar daca mai revine. Si din cate imi aduc aminte, medicul mi-a zis ca e din cauza modificarii Ph-ului pielii sau cam asa ceva. Poti sa te mai uiti pe net sau sa intrebi un medic specialist, dar eu asa imi aduc aminte ca mi-a spus. Oricum, nu e contagios!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.