pitiriazis versicolor - tratament

24-06-2008
ralu_frumushika
Nu este medic/terapeut
ralu_frumushika
de 6 ani ma lupt cu aceasta boala am fost la o multime de cabinete dermatologice si toate tratamentele care mi sau dat nu miau folosit la nimic iar acum eu stau in spania iar medici de aici nu vor sa imi dea nici un tratament pentru ca spun ca petele imi iasa de la soare.vreau din suflet sa ma ajute si pe mine cineva ca sunt disperata cand vad ca pe zi ce trece imi iasa tot mai multe pete ASTEPT RASPUNS URGRNT si va multumesc mult
12 comentarii
0
24-06-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
medici din spania au zis ca nu este pitiriazis versicolor??
dr akram salem
medic dermatolog.buc
0
25-06-2008, ora 00:00
giani_822000
Nu este medic/terapeut
giani_822000
si eu am avut pitiriazis acum 4 ani si a fost nevoie de un tratament de 3 luni respectat cu strictete si de atunci am scapat de aceasta problema.mi s-a prescris o solutie preparata farmaceutic si biazol, badijonare cu solutie seara apoi crema iar dimineata doar crema.igiena este cea mai importanta hainele lenjeria trebuie fierte.dl dr te poate ajuta
0
27-06-2008, ora 00:00
ralu_frumushika
Nu este medic/terapeut
ralu_frumushika
da medici de aici din spania au spus ca este o alergie care o fac de la soare si din cauza calduri dar eu stiu ca nu e asa cum spun ei pt ca in romania toti medici miau spus ca este pitiriazis versicolor.va rog daca puteti sa imi spuneti ca sa fac ca sa imi treaca
0
29-06-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
puteti incerca ORUNGAL 2 cp pe zi timp de sapte zile..
dr akram salem
medic specialist dermatolog.buc
0
21-08-2008, ora 00:00
magda-lena
Nu este medic/terapeut
magda-lena
ma aflu in aceiasi situatia ca tine ralu_frumushka, eu am fost cu ceva timp in urma la dermato si miau zis ca petele de pe ceafa si cap sunt pt ca am pielea f sensibila si cauza poate fi vopseaua de par.eu dintotdeauna am folosit garnier.nam avut probleme pana acu 2ani...mi sa recomandat sampon nizoral.si ceva unguient.nu mai stiu exact ce era.dar nu mi fost de nin un folos.miau aparut mai multe...de 2 ani tot folosesc nizoral sampon dar park tot mai rau sunt, ...iar de medicii din spania.alergie cik.de la transpiratie.dar ma spal zilnic pe cap.va rog sami dati ceva sfaturi pt un tratament eficace...dak se poate si mai am o problema de cateva luni vreo 7, 8 au inceput sa mi se imbolnaveask unghiile 2 de la picioare si una de la mana.va rog sa ma ajutati.va multumesc anticipat
0
21-08-2008, ora 00:00
magda-lena
Nu este medic/terapeut
magda-lena
va rog sami suneti dak ORUNGAL se poate cumpara din spania?.sau doar din romania si dak imi puteti da un pret ca sa trimit sami ia din rom...va multumesc si astept raspuns.
0
11-09-2008, ora 00:00
Alexandru1
Nu este medic/terapeut
Alexandru1
imi cer scuze daca aici nu trebuia postat: Sunt baiat, am 19 ani si de vreo 8, 9, 10 ani am probleme cu niste pete pe corp, am fost la medici dermatologi din orasul meu mi-au dat fel de fel de retete pana mi-a spus cineva ca petele trec daca stai la soare asa ca m-am dus la mare cu ai mei aveam vreo 13, 14 ani.La mare am cunoscut pe cineva care a zis ca seamana cu psoriazis si mi-a dat un nr din ziar de la o firma particulara am sunat si mi-am facut programare, cat am stat la soare nu non-stop ci regulat 4 ore de dimineatza si dupa-amiaza de pe la ora 5 mi-au mai trecut petele iar cand m-am dus la cabinet s-a uitat doctorita la pete si a recunoscut ca nu stie ce boala este sa uitat cu un fel de aparat la pete nu si-a dat seama si am fost nevoit sa fac o biopsie cutanata, dupa biopsie diagnostigul a fost pitiriazis roses/rozes mia dat creme fel de fel nimic nu mi-a trecut cu nimic.va rog sa ma ajutati petele sunt ba rosii ba maronii si imi apar coji ca niste solzi de peste.cele mai multe sunt pe burta, pe picioare cele mai multe sunt de la genunchi in sus.va multumesc
0
11-09-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
pt magda lena...de ce credeti ca va trebuie ORUNGAL?? aveti ciuperca sigur? poate aveti alta boala de piele!! aveti cineva in familie cu psoriazis?? exista OROUNGAL IN spania dar se numeste itraconazol... dar nu cred ca o sa va ajute
sanatate
0
11-09-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
pt alexandru1
chiar nu pot sa va ajut asa fara sa vad...postati niste poze clare pe net si va dau mai multe informatii cu placere
sanatate multa
0
05-04-2012, ora 03:18
AndreAnd
Nu este medic/terapeut
AndreAnd
Buna..Am si eu o problema care mi a aparut de vreo un an, niste pete albe marunte pe spate, pe piept, pe abdomen, pe picioare mai mult pe coapse, pe maini, sunt plina de pete marunte dar nu sunt albe albe, cand am fost la dermatolog aveam doar o pata depigmentata si iar celelalte pete nu sunt foarte vizibile zici ca dispar exact atunci.am fost la 3 dermatologi nu mi-au zis nimic concret, ba ca am o pata depigmentata, ba ca petele sunt defapt ca mi-e deshidrata pielea, aberatiii...asa ca am cautat informatii si poze pe net.mi am dat singura diagnosticul de psoriazis versicolor, pt ca nu cred ca vitiligo, iar alte boli de piele care lasa pete marunte albe iar unele deja formeaza un intreg, nu cunosc.asa ca am urmat un tratament 3 sapt.cu nizoral, prima sapt.7 zile zi de zi cate 10 min stateam cu el, iar p eurma de 5 x pe sapt.timp de 2 sapt tot asa cate 10 min. parca m am umplut mai tare mi se vedeau mai tare..am mers la solar sa vad daca dispar, am stat 6 minute..nici vorba de asa ceva, petele marunte marunte sunt acolo pe intreg corpul..nu shtiu ce sa iau..mentionez ca nu am cazuri de boli de piele in familie si nu am facut nici hepatita, iar petele nu fac crusta sau mancarimi sau sa se roseasca, pur si simplu sunt pete mai deschide la culoare decat restul pielii.Va rog spune-ti-mi un tratament, nu ma mai incred in doctorii de aici (Baia Mare)Multumesc pt.atentia acordata.
0
31-07-2019, ora 11:38
HittyKID
Nu este medic/terapeut
HittyKID
Buna ziua! Nu stiu ce sa fac! Va rog sa ma ajutati! Am fost diagnosticat cu pitiriazis versicolor si mi s-a prescris un gel de dus Mediket Versi si o crema numita Travocort pe o perioada determinata de timp. In doua, trei saptamani imi trece complet de la acest tratament dar apoi daca il reduc sau il opresc, conform prescriptiei, chiar si dupa doua luni de utilizare, zi de zi, petele incep sa apara usor, usor din nou. Intrebarea mea este, daca folosesc acest tratament zi de zi pe o perioada luna de timp(luni, ani), imi poate afecta sanatatea in general? Nu stiu despre acel gel de dus dar despre crema travocort am auzit ca nu prea ar fi bine sa fie flosita un timp indelungat. Multumesc frumos!
0
05-03-2020, ora 10:30
Nky94
Nu este medic/terapeut
Nky94
Buna ! Si eu ma lupt cu această afecțiune de vreo 10 ani. Puteti incerca capsule de Neem. Sunt relativ ieftine si naturale. Deci rău nu pot face.
Pe mine m-au ajutat foarte foarte mult. Petele albe vor dispărea doar in momentul in care ciuperca este eradicata complet si va veti expune la soare. Am incercat nu stiu cate creme, sampoane, solutii si nici o ameliorare.
Sanatate!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.