pneumopatie interstitiala

09-09-2009
emilitza
Nu este medic/terapeut
emilitza
Buna seara, de aproape 3 saptamani am un junghi toracic stg..aproximativ in spatele cordului, amplificat in inspir. Initial am crezut ca e o nevralgie intercostala, am luat ibuprofen si crema cu diclofenac durerea ceda pe moment dar in zilele urmatoare se accentua, si in schimb, uneori, in special spre seara, simt cum "vibreaza" si aud niste zgomote pulmonare in plamanul stg in inspir, exact in zona dureroasa. Sunetul e aproximativ celui din frecatura pleurala, nu are legatura cu bataile inimii si apare in inspir. Mentionez ca zgomotul nu este constant, si nu apare in fiecare zi. Probele respiratorii si radiografiile toracice postero-anterioara si din profil sunt in limite normale. Eu sunt studenta la medicina si din cauza asta nu sunt prea multumita de diagnosticul de pneumopatie interstitiala, care este mult prea vag. Va rog din suflet daca aveti alte sugestii, sau considerati ca ar fi bine sa cer si o a doua parere sa imi spuneti.
Va multumesc!
4 comentarii
0
09-09-2009, ora 23:46
emilitza
Nu este medic/terapeut
emilitza
Am uitat sa mentionez ca am si o usoara scolioza toraco-lombara, iar starea generala este f buna, nu prezint febra sau tuse.
0
10-09-2009, ora 08:16
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Consulta un medic homeopat cu experienta. Te poti convinge in acest fel si de eficacitatea homeopatiei caci acest simptom este cunoscut in homeopatie si vindecabil.
0
10-09-2009, ora 09:51
emilitza
Nu este medic/terapeut
emilitza
in momentul de fata iau tratament u clindamicina, metilprednisolon, teofilina, xyzal. am gresit mai sus cand am spun ca radiografia toracica e normala, initial asa mi s-a spus, dar cand am citit biletul e mentionata hiperinflatie pulmonara si dilatarea hilara(nu prea am inteles scrisul)
0
09-11-2009, ora 19:04
white w
Nu este medic/terapeut
white w