poate fi candidoza?

13-09-2012
alexandra01
Nu este medic/terapeut
alexandra01
buna ziua! de trei luni am inceput sa iau anticonceptionale si am hotarat cu prietenul meu sa le folosim ca metoda contraceptiva. insa in ultima vreme am inceput sa simtim usturime in timpul actului sexual. mentionez de asemenea ca am si o secretie vaginala albicioasa si branzoasa. poate fi candidoza si motivul pentru care simtim usturimea aceea? multumesc!
1 comentarii
0
15-09-2012, ora 14:03
Dr. Muresan Ramona
Alergologie si imunologie clinica, Timisoara
Dr. Muresan Ramona
Buna ziua,

consultati un medic ginecolog pt a vedea ce este cu acea secretie.

Toate cele bune!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Chlamydia vs Candida - asemănări și deosebiri
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.