poate suna prostesc, dar trebuie sa ma linistesc

02-10-2008
sanda12
Nu este medic/terapeut
sanda12
buna... vreau sa zic ca iau anticonceptionale, si stiu ca in caz de diaree trebuie pentru 7 zile sa folosesc o metoda contraceptiva suplimentara. ei...eu nu stiu daca si in cazul in care scaunul meu... a fost doar mai moale(mentionez ca mancasem fructe) dar doar cel de dimineata.pentru o zi. ei? in acest caz trebuie sa folosesc o metoda suplimentara de protectie?
6 comentarii
0
02-10-2008, ora 00:00
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
sincer eu una nu am auzit ca in caz de diaree sa folosesti o metoda suplimentara de contraceptie!!nu vad legatura!!!ce treaba are una cu alta??ca anticonceptionalele iti protejeaza uterul si ovarele!!ce treaba sa aiba cu anusul??ori nu ma pricep eu...ce sa zic..sa iti mai raspunda si altcineva poate au aparut anticonceptionale de genul asta!!
0
02-10-2008, ora 00:00
hello
Nu este medic/terapeut
hello
Aceeasi curiozitate o am si eu...este vreo legatura intre scaun(indeosebi diaree) si anticonceptionale???

Ce se intampla daca faci "treaba mare"(sau, mai grav, diaree)la numai o ora-doua dupa ce ai luat pastilutza??...
0
03-10-2008, ora 00:00
P Tudor
Nu este medic/terapeut
P Tudor
Bineinteles ca anatomic nu au nici o treaba una cu alta!!Numai ca...pentru a se absorbi si a ajunge in circulatie substanta, si a-si face efectul pastiluta, e nevoie de ceva timp.
Daca ai diaree ea se elimina inainte de a fi metabolizata!!!
In ceea ce priveste scaunele moi, daca apar la distanta de la ora la care iei contraceptivul, fara crampe abdominale si fara a fi multe pe zi atunci nu exista nici o problema.
0
03-10-2008, ora 00:00
Dr. Bociu Crina
Obstetrica-ginecologie, Londra
Dr. Bociu Crina
se zice că în caz de diaree se elimină prea repede din corp anticoncepţionalul care nu are timp să şi facă efectul... pt o zi nu e nevoie de protecţie suplimentară, mai ales dacă scaunul moale nu a fost imediat după ce ai luat pastila.. şi asta contează...
0
03-10-2008, ora 00:00
sanda12
Nu este medic/terapeut
sanda12
de fapt eu iau anticonceptionalele seara, la ora 9. ei... scanul moale a fost a doua zi de dimineatza.credetzi k poate fi vreo problema?
0
04-10-2008, ora 00:00
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
sanda12 la intervalul asta de ore nu a fost nici o problema!!numai bine
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.