Postinor

09-05-2019
AncaMD
Nu este medic/terapeut
AncaMD
Buna seara, am luat postinor in 17 Aprilie, la 24 ore dupa contactul sexual neprotejat. Azi, 09 mai, menstruația are deja o intarziere de 7 zile. Nu am avut sângerări după administrare. Sanii îmi sunt foarte tensionați de 3 zile, foarte foarte dureroși și durere destul de intensa a ovarelor și im spate in zona lombara. Exista posibilitatea sa fie sarcina sau exista posibilitatea sa întârzie menstruația din cauza postinor?
1 comentarii
0
14-05-2019, ora 10:48
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Buna ziua,

intarzierea poate fi si datorita postinorului dar poate fi si o sarcina, fara un test de sarcina sau o ecografie la distanta este imposibil de pus un astfel de diagnostic

Clinica Medicala Marie Stopes International
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.