postinor si contraceptive!

26-01-2007
nic0612
Nu este medic/terapeut
nic0612
va rog sa ma ajutati cat mai repede!!! in urma cu doua zile am inceput o noua cutie de contraceptive, dupa obisnuita pauza de o saptamana, timp in care am avut menstruatia. am luat prima pastila (miercuri), dar a doua zi(joi) nu am putut s-o iau si din acest motiv eu si prietenul meu am folosit ca protectie prezervativul(tot joi). problema e ca la sfarsitul contactului am gasit prezervativul pe pat, cazuse de la locul lui!!! intrebarea mea este: pot lua Postinor2 pentru a fi sigura ca nu raman insarcinata sau este contraindicata asocierea sa cu anticonceptionalele? mentionez ca iau contraceptive de cativa ani buni, de fiecare data la aceeasi ora, iar ultima oara cand am luat Postinor a fost acum 3-4 ani.
4 comentarii
0
06-02-2007, ora 00:00
magda79
Nu este medic/terapeut
magda79
am si eu o o problema si nu stiu cum sa i dau de capat. va rog, daca puteti, sa mi dati un raspuns cat mai repede. in urma cu 5 zile am avut un contact sexual in timpul caruia s a rupt prezervativul. a doua zi am luat postinor. astazi am avut din nou contact sexual si prezervativul s a rupt iar. dupa calculele mele ar trebui sa fiu la ovulatie. intrebarile mele sunt: pot lua postinor la interval atat de mic? si daca nu, ce alta solutie am pentru a evita o sarcina?
0
12-02-2007, ora 00:00
nic0612
Nu este medic/terapeut
nic0612
din cate stiu eu treaba cu postinorul sta cam asa: se poate lua de maxim 3 ori p an si niciodata p parcursul aceluiasi ciclu lunar; adica dupa ce ai luat postinor trebuie sa ai cel putin o menstruatie pana sa mai poti lua postinor din nou. cred ca treburile astea sunt scrise si p prospect. stiu ca in general fetele nu prea tin cont de treburile astea si, disperate sa nu ramana insarcinate, nu se gandesc la efectele acestui medicament p termen lung si ajung sa faca abuz; sfatul meu este sa fii mai atenta inainte de a se produce accidentul si daca ai o relatie stabila incearca sa iei anticonceptionale decat sa ai parte de surprize neplacute. gandeste-te ca poate intr-o zi iti vei dori sa ramai insarcinata si atunci n-ai vrea sa intampini dificultati, nu? succes!
0
01-03-2007, ora 00:00
RANIELLA
Nu este medic/terapeut
RANIELLA
eu stiu ca efectul anticonceptionalelor se mentine si in timpul pauzei iar daca ai uitat sa iei o zi nu-i probl pt ca pastilele isi mentin efectul
0
21-12-2009, ora 02:09
cryss07
Nu este medic/terapeut
cryss07
am si eu o problema...dupa o ora jumate dupa ce ma luat pastila am avut o diaree mai consistenta si vreau sa stiu dak este nevoie de protectie suplimentara.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • O metodă contraceptivă pentru bărbați având la bază un hidrogel
  • Contraceptivul on-off pentru bărbați
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale pot diminua simptomele premenstruale?
  • Contraceptiv masculin sub formă de gel eficient la maimuțe
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • Pilula contraceptivă masculină este sigură și eficientă (Studiu)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.