postinor si menstruatie intarziata

04-07-2007
ramona_teacher
Nu este medic/terapeut
ramona_teacher
buna! am si eu o intrebare si va rog sa-mi raspundeti. pe 19 mai am avut un contact sexual neprotejat. a doua zi am luat postinor iar dupa 10 zile mi/a venit ciclul pe 31 mai. acum suntem pe 4 iulie si inca nu mi-a mai venit. ininte de a luat ac pasila ciclul imi era regulat 28/29 de zile. se pote sa fiu insarcinata am facut si un test de sarcina dar cam devreme la 9 zile dupa contactul sexual si a iesit negativ. ma si un fibrom, poate aceasta pastila influenta evolutia lui?
2 comentarii
0
11-07-2007, ora 00:00
Suca
Nu este medic/terapeut
Suca
Se intampla ca atunci cand iei pastilutza magica sa ai dereglari hormonale.asta presupun ca s-a intamplat si cu tine. Cu siguranta, ciclul tau se va regla.
0
11-07-2007, ora 00:00
Suca
Nu este medic/terapeut
Suca
Dar nu incerci sa nu faci excessss
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • De ce întârzie menstruația?
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.