Prediabet cauzat de medicamente?

28-10-2021
Cornelia M.
Nu este medic/terapeut
Cornelia M.
Bună!

Am 22 de ani și de câteva luni am început să iau anumite antidepresive pentru o tulburare psihiatrică. Deși m-am simțit în general mult mai bine, la analize am observat că glicemia pe nemâncate este de 105-110. Înainte de începerea tratamentului glicemia pe nemâncate nu a depășit niciodată nivelul de 80. Seara iau cea mai mare doză, înainte de culcare, deci bănuiesc că efectul rămâne până a doua zi dimineața (pe prospectul medicamentelor se menționează expres că pot modifica nivelul glucozei în sânge).

Prea curând nu cred că voi putea renunța la tratament. Ar trebui să îmi schimb regimul alimentar pentru a evita diabetul?
2 comentarii
0
28-10-2021, ora 20:58
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Mai fac unele persoane diabet de la antipsihotice in cantitati mari si la varste inaintate. Dv. luati ad-uri. Stati linistita.
0
22-12-2021, ora 16:03
Costy2008
Nu este medic/terapeut
Costy2008
Nu cred ca e de la antidepresiv, cred ca pur si simplu a urcat glicemia si nu o mai ai ca inainte, mai fa 1-2 analize si vezi daca iese la fel peste 105 in colo, normal e sa fie sub 100. Dar la analize sa ai minim 8 ore de la masa de seara. Iar in dimineata analizelor nu bei cafea cu zahar sau altceva, doar apa.
E posibil sa fi facut un prediabet pe care-l faceai oricum si daca nu luai antidepresiv.
Antidepresivele in general nu dau prediabet sau diabet.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.