Priapism?

09-05-2021
Danii3l
Nu este medic/terapeut
Danii3l
Bună ziua am 30 ani am urmat un tratament antipsihotice timp de 6 ani și am probleme de erectie, am fost la urolog ma consultat, mi-a făcut raza, a zis rinichi îs buni, vezica ii bună și mi-a făcut analize de urina și a zis ca totul ii bine da eu am probleme de erectie, ce e de făcut?
3 comentarii
1
09-05-2021, ora 21:35
tassevasi
Nu este medic/terapeut
tassevasi
Asa se intimpla din cauza tratamentului, daca citesti cu atentie in prospect printre alte simtome adverse apare si inpotenta. Tot la un medic psiholog cu competente sexologie si la un endocrinolog cu aceleasi competente sa te adresezi, inca esti tinar si nu trebuie sa stai.
0
11-05-2021, ora 15:09
Danii3l
Nu este medic/terapeut
Danii3l
Mulțumesc mult
0
16-08-2021, ora 21:07
Un visator
Nu este medic/terapeut
Un visator
Ai reusit sa intrerupi antipsihoticul foarte bine imi poti spune si mie te rog cum
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.