problema in zona genitala

14-01-2009
macmac
Nu este medic/terapeut
macmac
acum 2 luni la terminarea ciclului mi-a aparut o iritatie in zona genitala pe labiile mari, am crezut ca este de la absorbant deoarece am mai patit de vreo 2 ori, dar a disparut in 2-3 zile dupa aceea, acum nu a disparut asa repede am folosit cema de galbenele, nidoflor si pudra de talc a disparut intr-unsfarsit dar a reaparut dupa ce am avut din nou ciclu si nu mai dispare, continui sa ma dau cu crama de galbenele si pudra de talc, dar nu mai cedeaza, de asemeena am si mancarime foarte intensa. va rog sa ma ajutati.
4 comentarii
0
14-01-2009, ora 12:42
cornelus_d
Nu este medic/terapeut
cornelus_d
eu as zice sa lasi rusinea deoparte si sa te duci la medic.este clar ca ai o problema venerica.
0
14-01-2009, ora 12:45
macmac
Nu este medic/terapeut
macmac
problema venerica nare cum sa fie
0
14-01-2009, ora 18:07
macmac
Nu este medic/terapeut
macmac
poate fi candida, va rog sa imi raspundeti si daca este candida ce tratament as putea lua
0
15-01-2009, ora 19:56
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Foloseste Femigin B pliculete pentru spalaturi vaginale si Nidoflor, fara galbenele si talc.Numai bine!
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.